KALĖDINIS NORŲ SĄRAŠAS | BLOGMAS'19

Labas!
Šiemet, kaip ir kasmet, vėl dalinuosi savuoju kalėdinių dovanų norų sąrašu. Iš ties manau, kad pasakyti artimiesiems ko nori yra itin gera mintis dėl vieno dalyko - negauni daiktų, kuriuos jau turi, nereikia apsimesti oj kaip ačiū, panaudosiu!, nes žinai, kad niekad nepanaudosi 😶 nežinau kaip Jums, bet man yra taip buvę. Tad, ko tikrai noriu?
· Makiažo knygos. Gal kažkaip ir keista, o ir seniau man atrodė jos ganėtina nesąmonė, bet kuo labiau einu ir vartau jas parduotuvėse, tuo labiau noriu. Ypač norisi Olesia Žuravlova „Express makiažas“. Kažkodėl labai kimba ji man į akis.
· Receptų knygos. Kadangi gyvenu be tėvų, labai dažnai tenka gaminti pačiai. Ir, pripažinsiu, man iš ties patinka tai daryti! Tad jau nuo vasaros galvoju apie receptų knygą, bet niekaip pati nesugebu išsirinkti, tad paliksiu šią mintį kitiems. 😁
· Darbo knyga. Noras labai paprastas ir aiškus - reikalingas daiktas, kurį iš ties naudosiu diena iš dienos.
· Pižama. Jei atvirai, tai reikėt nereikia - turiu daugybe. Tačiau tai vienas mylimiausių dalykų mano spintoj ir ko ko, bet jų man niekada nebus gana.
Na ir viskas, ko nuoširdžiai noriu šiais metais. Šiaip aplamai apie viską galvojau itin ilgą laiko tarpą, nes viską kaip ir turiu, o to ko neturiu - norisi gauti pačiai. O kokie Jūsų kalėdiniai norai?

Komentarai