ANONIMAS „PAKLAUSK ALISOS“

Labai norėjau, kad ji man patiktų. Be galo, be proto. Vos pamačius, kad tai knyga, kuri yra dienoraščio tipo susileidau. Ir ji ne šiaip parašyta kaip dienoraštis o tokia ir yra. Ta prasme, tikra mergina rašė savo išgyvenimus, o po jos mirties kažkas atsiuntė tuos jos dienoraščius leidyklai ir ši juos išleido. Kai kurios vietos ar žmonių vardai buvo paminėti brūkšniais, nes buvo manoma, kad tai gali atskleisti per daug ar kaip, nesuprantu. Gal kad nepradėtume ieškoti kokia čia paauglė rašė ir mirė.
Kaip jau supratot, knygoje pasakojama paauglės istorija. Apie tai, kaip ji pradeda svaigintis ir praranda nekaltybe, vėliau su drauge pabėga iš namų, kaip platina narkotikus mokykloje, lytinį savo gyvenimą. Žodžiu, buvo be galo nuobodu. Merginos rašymo stilius ko ne identiškas tam, kuriuo rašiau būdama dvylikos. Mielas dienorašti, kaip užkniso tėvai. Jie manęs nesupranta. Daugiau taip nebegaliu... Ir panašios gan didelės nesąmonės iš kurių dabar juokas ima. Tik tiek, kad čia merginai 15-16 ir ji taip rašo. Atrodė gan... keista? Nežinau kaip nusakyti. Knyga sukėlė didžiulį nusivylimą. Žinot, kai turi per dideles viltis ir taip bum, nieko  gero? Tai va. Šiaip iš dalies buvo įdomu skaityti kokius pojūčius jai sukelia viena ar kita psichotropinė medžiaga, bet daugiau... O šiaip apie knygą iš kitų žmonių lūpų tai girdėti geri atsiliepimai. Matyt, jau išpuikau su tuo, ką skaitau. Rimtai.
Iš serijos: tikiuosi daug, bet nieko gero.
O kokiai knygai tu turėjai hihg hopes bet ji tave nuvylė?

Komentarai

  1. sutapimas, be neseniai čiupinėjau šitą knygą. turiu įportį perskaityti bent puslapį prieš pirkdama/pasiimdama iš bibliotekos. perskaičiau pirmąjį ir padėjau atgal. :D rimtai

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dunno. Man ji patiko. Gal todėl,kad skaičiau prieš kelis metus, kai dar nebuvau užsikėlus savo knygų kartelės taip aukštai.
    Silva Rerum. Visi ją gyrė, meilino ir panaśiai. Bet man nepatiko. Tikėjausi daugiau iś jos.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kiekvieno nuomonės skirtingos :3 Silva Rerum dar neteko skaityti :D

      Panaikinti
    2. † Žmogus paklydęs gyvenimo kelyje † o tau metų kiek? nes silva rerum norėjau seniai skaityt, bet bibliotekininkė sako kad nesuprasiu, man 18, perskaičiau ir iki galo taip pat nesupratau. palauksiu dar. na, nesakau, kad negali suprast būdama 14, bet aš asmeniškai per maža šiam kūriniui jaučiuos;Dd

      Panaikinti
    3. Būna kad iš tiesų reikia suaugti iki kūrinio :D

      Panaikinti
    4. Chemiliuminesceñcija, man 17. Ir bibliotekininkė kaip tik primygtinai man ją bruko, nes sakė, jog man tiks. Netiko.

      Panaikinti
    5. Išties būna, kad reikia iki kūrinio suaugti :D Aš pati buvau pasiėmusi. Perskaičiau ir iki galo nesupratau. Pasiimsiu gal po kelių metų, kai "į protą į augsiu" :D Šiaip bibliotekininkės būna dažniausiai teisios. Jei sako, kad knyga ne tau, nesuprasi jos. Bet tas žodis nesuprasi, mane kaip tik skatina tą knygą paiimti į rankas :D

      Panaikinti
    6. Nesiginčiju. :D Man, asmeniškai, tiesiog nepatiko/netiko ta knyga. Gal kada nors vėliau pabandysiu ją perskaityt. :D Na, nežinau, aš gal tik su šita prašoviau, kai bibliotekininkė pasiūlė. O,kad teisios, tai tikrai. :D

      Panaikinti
  3. Man dar šitos knygos neteko skaityti, bet manau pabadysiu, nes pati noriu įsitikinti (kaip visada) ar ji jau tikrai tokia bloga :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš nesakau, kad ji tokia jau bloga, tiesiog po gerų kūrinių jau turiu užkėlus gan aukštą kartelę :D

      Panaikinti
    2. Gal būt tada truputį ne taip tave supratau :D

      Panaikinti
  4. Knyga, kuri mane yra tikrai nuvylusi, tai labai liaupsinama "Haris Poteris". Pamenu kaip paėmiau pirmą jos sagos knygą ir tiesiog nusivylusi, nepabaigusi skaityti padėjau atgal. Manęs nesužavėjo turinys ir viskas perdaug užtęsta. Kol preinama prie veiksmo. Nežinau, tačiau man ji nepatiko. Nusivyliau ją, nors daug kas šias knygas dievina. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš iš tų kurie be galo dievina!!! Ir ekranizacija ir knygos man yra kažkas tobulo <3 bet vėl, kiek žmonių tiek nuomonių ;)

      Panaikinti
    2. Va būtent skonio reikalas. Vienus užkabina ir sužavi, kiti negali daugiau nei 10 puslapių perskaityti. O kai knygų yra daug ir yra iš ko rinktis, tai galim ir skirstyti į mėgstamas ir nemėgstamas, skaityti iki galo ar atgal padėti į lentyną :)

      Panaikinti
    3. Ooo, Haris Poteris! Dievinu knygas ir filmus apie jį. Antros dalies filmą ir penktos dalies knygą čiit ne mintinai moku. Ir būdama vienuolikos man rodos išsiprašiau tėvų, kad leistų į HP 7-os dalies ekranizaciją kine, nors ji N16 buvo. Maniakėėė

      Panaikinti
  5. Blemba, reiks kada perskaityt! Nu nes nėra itin daug išleista tikrų dienoraščių (o gal...?).

    AtsakytiPanaikinti
  6. Nežinau, bet man pasirodė, kad turiu neblogą nuojautą knygoms vien iš jų viršelio. Šis viršelis visai manęs netraukia ir jau galvojau kad tu pakeisi mano nuomonę, bet bam - pasirodo iš tikro nieko gero...
    Jei tau patinka knygos dienoraščio forma, patariu paskaityt Kevino Brookso (tobulas rašytojas, bent man) ,,dienoraštis iš bunkerio,, :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. jokiu būdu niekada, girdi, niekada nespręsk apie knygą iš jos viršelio. NIEKADA!!! ;D net jei manai, kad turi gerą nuojautą, niekad to nedaryk

      Panaikinti
    2. "Dienoraštis iš bunkerio" toookia gerulė knyga. Pabaigos nesitikėjau tokios, bet tooobula knyga. Paėmiau iš bibliotekos, nuėjau į kavinukę už kampo ir įveikiau ją greičiau nei kavos puodelį (okay, apie jį pamiršus buvau)

      Panaikinti
    3. "Dienoraštis iš bunkerio" pabaiga sukrėtė, kad nesugebėjau dvi dienas į rankas kitos knygos paimti. :D Taip tikėjausi kažko.. hm, geresnio (?) arba laimingos pabaigos. Bet knygą priskirčiau prie vienos iš geriausiųjų.

      Panaikinti
  7. Seniai noriu perskaityti šią knygą. Ir žinai ką? Perskaitysiu vien tam, kad įsitikinti ar ji tikrai tokia bloga.

    O mano nuomone blogiausios knygos yra "Pienių vynas", "Baltaragio malūnas", "Eksperimentas gyventi". Dvi privalomos literatūros knygos progimnazistams ir viena iš mane pirmą kartą nuvylusios serijos "Beveik suaugę". Rll wtf

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip tik "Eksperimentas gyventi" labai noriu pasiimti :3

      Panaikinti
    2. Man "Pienų vynas" irgi nepatiko, tačiau prisiverčiau perskaityti iki galo. :D O "Eksperimentas gyventi" norėjau pasiimti bibliotekoje, bet sakė, jog neturi.

      Panaikinti

Rašyti komentarą