GRUODŽIO PLANAI | 2019 | BLOGMAS'19

Sveiki!
Šiandien - kaip ir praėjusio mėnesio pradžioje - norisi pakalbėti apie tai, ką prižadėjau nuveikti ir padaryti. O man visada yra tas, kad jeigu tai kažkur užrašau, būtinai įvykdau.
1. Nuvykti į Jurbarko eglutės įžiebimą (12.06). Anksčiau ten gyvenau ir Jurbarko įžiebimai man buvo neatsiejama žiemos ir švenčių tradicija. Labai noriu ją susigrąžinti.
2. Nueiti į baletą „Spragtukas“. Labai daug ko planuoti ir nebereikia - bilietai nupirkti ir viskas kuo puikiai žinoma. Telieka iš tiesų tik ten pasirodyti.
3. Skirti kuo daugiau laiko šeimai. Kadangi išsikrausčiau gyventi į Kauną mano pačios tėvai ir kiti šeimos nariai automatiškai rečiau mane mato. Ir per daugiau nei metus jaučiasi tas minimalus atitolimas nuo tėvų ir kitų. Tad taip pat, noriu jį susigrąžinti.
4. Hario Poterio filmų maratonas. Šito plačiau ir nesakysiu, nes čia vienas tų būtinų padaryti dalykų.
5. Karštas vynas namuose. Nežinau kaip jums, bet man jis labai patinka ir sakiau būtina pabandyt pačiai 😁
Tai tiek tų mano gruodžio mėnesio planų. O kokie Jūsiškiai? 😊

Komentarai