KELIONĖ: NIDA | 2019

Labas!
Pagaliau prisiminusi ir sušilusi nuo nuotraukų redagavimų, skubu dalintis savo įspūdžiais apie Nidą ir kokį įspūdį šioji man paliko. Tiesa, ją aplankiau šią Lietuvos vietą pirmą kartą gyvenime - anksčiau niekada nesu buvusi. Su tėvais dažniausiai atostogaudavome Šventojoje, o stovyklos vykdavo Giruliuose, Karklėje. Tad tai - nauja patirtis. 💖

Pirmoji Diena. Visa kelionė prasidėjo anksti šeštadienį, nes jau 5 ryto su visa grupe Pajudėjome iš Vilniaus į pajūrį. Apie 10 ryto jau stovėjome Juodkrantėje, nuo kur kone visos pažintys ir prasidėjo.
Pirmiausia užlipome į raganų kalną, buvo gan įdomu ir smagu pamatyti pasakų ir legendų veikėjus. Vėliau pasivaikščiojome marių pakrante ir dar spėjome pasigrožėti smėlio skulptūromis. Atsidūrę Nidoje pirmiausia užsukome į Kormoranų kolonijos mini apžvalgos aikštelę. Iš tikro, pabūsiu galbūt kažkiek keista, bet tas nudžiuvusių medžių vaizdas man iš ties labai patiko. Toliau aplankėme mirusias kopas, nuo kurių matosi ir Kuršių marios ir jūra. Pačioje Nidoje aplankėme Tomo Manno sodybą, kur įsimylėjau atsiveriančius vaizdelius, tada sekė Nidos istorijos muziejus bei žvejo sodyba. Po visko sekė laisvas laikas, per kurį ieškojome kur pavalgyti, aplankėme Vytatuto Kernagio skulptūra, pasivaikščiojome tų pačių marių pakrante.

Antroji Diena. Kitą rytą, po trumpo pasivaikščiojimo ir gausių pusryčių, išsiruošėme toliau tyrinėti Nidos. Aplankėme švyturį, o po to keliavom prie pačio keisčiausio ir bene (asmeniškai) baisiausio apžvalgos bokšto. Na, nieko kaip ir baisaus ten nebūtų jei ne... kopėčios. Nežinau kas yra, bet šitų
bijojau nuo vaikystės. Atsimenu, kokia baimė apimdavo, kai matydavau kitas drauges lipant jomis į viršų ir žinant, kad aš sekanti. Yikes. Na tai čia realiai viskas buvo gerai iki trečiosios - aukščiausios - dalies. Nei kojų nei rankų nėjo normaliai padėti ne vien dėl to, kad neseniai buvo lyta ir viskas slydo, bet tiesiog tarpai tarp kopėčių ir medžio neegzistavo ir tai iš ties buvo gan liūdna, nes tiesiog užėjo mini panikos ataka ir nesugebėjau prisiverst užbaigti šį kopimą. Po bokšto kopėme į Parnidžio kopa, kur viskas buvo gražu ir nuostabu ♥ jau parvykdami užsukome į Klaipėda, kur turėjome laiko vien tik papietavimui, bet su tuo viskas gerai - Klaipėdoj apsilankysiu sekantį kartą.

Tiesa, kaip aš galėjau grįžti iš Nidos be kuklios dovanos Jums? 🙊 Tai - knygos skirtukas su Nida. O kaip jį laimėti? Paprasčiausiai įvardinkite prie kokio žmogaus skulptūros stoviu ir burtų keliu gruodžio 1 dieną išrinksiu nugalėtoją ir skelbsiu savo facebook puslapyje🙈 Sėkmės!

Knygų Mergaitė nuotrauka.

1. kaip fainaiii! Nida yra magiška vieta, for sure. labai smagiai susiskaitė įrašas!

2. Preitą vasarą ten dirbau, ilgiuosi Nidos ir dabar❤

Čia Paul Sartre😋

1. Bent vienas atsakė prie kogi tokio aš čia stoviu :D Gali parašyti man į facebook (Knygų Mergaitė) arba į paštą (knygu.mergaite@gmail.com) savo adresą ir kuo greičiau išsiųsiu skirtuką ♥