KELIONĖS: VARŠUVA, LENKIJA | 2019

Šiais metais gimtadienis man prasidėjo anksti, bemaž dviem savaitėm anksčiau. Ir, kadangi švenčiu dvidešimtajį, hehe, tėvai nusprendė minimaliai palepinti. Kadangi apie dovanas kalbėti esu pasiruošusi kitame įraše, šiame papasakosiu apie didžiausią ir labiausiai kone įsimintiną.
Taigi, beveik savaitė prieš gimtadienį, rugsėjo 21-22 dienos, teko atsiimti savo dovaną ir vykti į kelionę, aplankyti Varšuvą, pro kurią esu daugybę kartų važiavusi, bet joje buvus - absoliutų 0.
Pirmoji diena. Iš Kauno išvykom ne taip ir anksti kaip kad tekdavo iš Vilniaus. 5:30 išjudėjome kartu su visais aplankyti Varšuvos. Kelias neprailgo, žmonės buvo gan draugiški. Kas šiaip yra 50/50 dalykas, nes esu vykusi ir su pačiais fainiausiais ir su pačiais didžiausiais bumbekliais.
Atvykus į Lenkijos sostinę turėjome šiek tiek laisvo laiko, tad kartu su draugu pasivaikščiojome. Vėliau ėjome į Karalių rūmus, kurie bemaž kaip mūsų tik gal šimtą kartų prabangesni. Ir, o jetau kleckau, kaip aš apsidžiaugiau, kai kelionės gidė pasakė, kad iš karto yra užsakyti du gidai, kurie mus vedžios po juos, anglų ir rusų kalba! Jūs net neįsivaizduojat kiek daug kelionė man buvo sugadintos, nes kalbėta rusiškai ir tu absoliučiai nieko nesupranti arba pavienius žodžius. Už šitai dedu patį didžiausią įmanomą pliusą Makaliui ir jo komandai, nes važiuojant su kitomis agentūromis šitokio dalyko matyti neteko. Taigi, visi rūmai su labai jau fainu gidu mums labai patiko, o vėliau, po jų, gavome dar šiek tiek laisvo laiko, per kurį nusprendėme pavalgyti. Valgėme gan nedidelėje kavinukėje senamiestyje, kur buvo iš ties skanu. Po visko nusprendėme pamatyti dar daugiau ir užlipome į apžvalgos bokštelį, iš kurio matosi visas senamiestis. Galiausiai važiavome į „Palac Kulury i Nauki Warszawa“. O iš ten... vaizdai buvo nuostabūs ir abu likome pakerėti. Na ir paskutinė stotelė, ibis viešbutis, kur praleidome naktį.
Antroji diena. Kėlėmės ir važiavom ne taip ir anksti -10 valandą ryto. Iš karto aplankėme botanikos sodą, kuris įsikūręs ant bibliotekos stogo, o vėliau aplankėme Koperniko muziejų. Nesu didelė fizikos ir mokslo gerbėja, bet ten viskas buvo taip įdomu! Daug ką išbandėme, išmėginome. Laksčiau tai kaip mažas vaikas ir vis tempiausi saviškį paskui save sakydama nu pala, čia nebuvom gi. Labiausiai įsiminė žaidimas su mintimis, kuomet abu ant galvos užsideda tokius kaip raiščius ir vidurį stalo
padedamas kamuoliukas. Tas, kuris yra ramesnis, nustumia kamuoliuką į priešininko pusę. Pasigirsiu, kad tai buvo pats lengviausias laimėjimas per visą mano gyvenimą. Dar patiko tokia būdelė, kur įlipi, rėki ir parodo kiek tų decibelų tavo balsas vertas. Tai žodžiu, toks smagus reikalas. O šiaip Koperniko muziejuj tai pilna tos veiklos ir vis tiek atrodo, kad neturiu ką papasakot - reikia išvyst, pamatyt, paliest.
Trumpai drūtai - viskas beprotiškai patiko! O dar labai džiaugiuosi tuo, kad dabar jau pažinosiu Varšuvą, o ne tik būsiu pravažiavus pro šalį. O patiko ji man taip, kad jau galvoju apie kitą kelionę į ją 🙊