RUGPJŪČIO WRAP UP | 2019

Rugpjūtis prabėgo, o su juo ir vasara. Iš tikro tai esu vienas tų keistesnių žmonių, kurie jos nelabai mėgsta ir itin džiaugiasi rudeniui atėjus ♥ Tad šiandienos įraše - apie knygas, kurias perskaičiau paskutinįjį vasaros mėnesį.
· Philippe labro „Manuela“. Kaip ir minėjau apžvalgoje, knyga man nepaliko didelio įspūdžio, manau, kad būtų patikusi kur kas labiau jei būčiau skaičiusi jaunesnė, kadangi kai kurie veiksmai atrodė itin nepagalvoti, skuboti ir vaikiški. 3/5♥
· Kazys Saja „Čia kažkas yra“. Stiprus kūrinys, nors ir trumpas. Jeigu trumpai - knyga apie pačius sunkiausius „sudie“ ir dar labiau neįtikimus „labas“. 5/5♥
· Selemonas Paltanavičius „Nemunu per Lietuvą“. Įdomi, pažintinė knyga, kuri pasakoja apie Lietuvą ir visus miestus bei miestelius, esančius jo pakrantėje. Nė kiek nesumeluosiu - labiausiai patiko skaityti apie savo gimtuosius ir gyvenamuosius kraštus - Jurbarką ir Veliuoną. Aplama
i versdama knygos puslapius ne kartą nusišypsojau, nes puikiai žinojau apie ką kalbama, kas yra labai šilta ir artima. Taip pat teko sužinoti daugybę naujų dalykų ir dar kartą pagalvoti, kiek, palyginus, daug esu keliavusi užsienyje ir kiek mažai po pačią Lietuvą. Galbūt būtų metas tai pakeisti? 4/5♥
Tai tiek, visiškai nedaug, perskaičiau paskutinįjį vasaros mėnesį, kadangi be knygų turėjau ir daugybę veiklos - pradedant darbu, baigiant mažomis kelionėmis.

O koks Tavo įsimintiniausias skaitinys rugpjūčio mėnesį?

Komentarai

  1. man, iš mano rugpjūčio skaitinių, labiausiai patiko Bulgakovo Šuns širdis. ♥

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Girdėjau daug gerų žodžių apie šią, gal ir man reikėtų kada paskaityti :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą