KELIONĖS: BIRŠTONAS | 2019

Jau prieš kurį laiką kartu su vaikinu apsilankėme Birštone, o va įrašą apie tai rašau tik dabar. Bet ką gi, galbūt dar kažkas susigundysit ir nuvažiuosit.
Patys šį kurortinį miestelį nusprendėm aplankyti draugystės metinių proga, viską organizavo Jis, tad apie pačią vietą ir ko ne sužinojau paskutinę akimirką.
Iškeliavom (bent jau mums) anksti ryte, apie 9 valandą, tad vietoje buvome jau apie 10. Apsistojome „Sofijos rezidencijoje“, kunigaikštienės Elenos kambaryje. Aplamai šį viešbutį tikrai galiu rekomenduoti - jauki atmosfera, puikus aptarnavimas, skanus maistas, o tiems, kam reikia baseinų ir kitų pramogų taip pat atsiras galimybių ir pasiūlymų. Tiesa, ne iš pat karto ėjome tiesiai į savo laikinuosius namus, kadangi iki mūsų laiko dar buvo likę šiek tiek daugiau nei valanda ar dvi. Taigi pasivaikščiojome, pamatėme tą dieną vykusias galiūnų varžybas. Taip pat aplankėme geltonąją biuvetę, paragavome to žymaus mineralinio vandens. Ir, tiesa kalbant, tai vos susilaikiau nenubėgusi laukan ir neišspjovusi. Vėliau užlipome ant Vytauto kalno, nuo kurio atsivėrė be galo gražus Nemuno ir Birštono vaizdas. Taip pat ant jo veikia nemokami žiūronai, tad pasižvalgėme ir pro juos. Nusileidę nuo kalno patraukėme Nemuno pakrante ir užsukome į „Birutės vilą“. Jei važiuotumėt - tai čia yra must place! Irgi nemokama, nuostabiai rami, graži ir šilta vieta, kurioje norėjosi pabūti dar ir dar. Kadangi mūsų registracijos laikas jau buvo labai arti, patraukėme link „Sofijos rezidencijos“, apžiūrėjome kambarį (kuris man iš tiesų padarė tikrai gerą ir malonų įspūdį) ir patraukėme tolyn, tik šį kart - pavalgyti. Nusprendėme užkąsti „Bir. Bur. Bar.“. Maistas tikrai kokybiškas ir skanus, nors iš pradžių žiūrėjau gan skeptiškai - atvažiavom kažkur pailsėt ir einam valgyt mėsainių, rimtai? Bet tenka pripažinti, kad tai - geriausi valgyti mėsainiai, o jų valgiaraščio pavadinimai vertė šypsotis. Toliau mūsų maršrute atsirado „Druskupis“ - mineralinio vandens garinimo statinys. Taip pat gan smagi patirtis, ypač tai, kad šeštadienį buvo be galo karšta, o tame statinyje taip maloniai vėsu, kad vėl mane reikėjo ištempti.
Likusį vakarą nusprendėme tiesiog pasivaikščioti, pažiūrėti parkuose esančias skulptūras ir tiesiog ramiai pailsėti.
Kitą rytą pusryčius gavome į kambarį ir nuo tokio kiekio maisto nė vienam dar ilgai nesinorėjo užkąsti. Jau susiruošę nusprendėme nueiti į kneipo sodą ir pamasažuoti šitiek išvaikščiotas pėdas. Realiai, tai tikrai girdėjau, kad uoj kaip skauda juo eiti, bet man pačiai nė vienoj vietoj neskaudėjo, kaip tik, buvo be galo malonu. Dar šiek tiek pasivaikščiojome, nusipirkome magnetuką ir pasidarėme monetą, kurios (neįtikėtina, Emilija) vis dar nerandame, nors tikrai žinau, kad namo ji grįžo dar su mumis, bei pavalgėme. Bevalgant užklupo liūtis tiesiogine tų žodžių prasme ir nusprendėme trauktis namo, nes bala žino kada vėl pradės lyti. Dar atsigėrėme labai skanios kavos šalia autobusų stoties ir palikome Birštoną iki sekančio karto.

O Jūs ar esate buve Birštone?

1. dar nebuvau, bet labaii norėčiau, dažnai tenka girdėti, kad labai gražus miestas 💙

1. ooo, labai labai rekomenduoju ♥ ir širdžiai ir piniginei patinka ♥

2. kažkada teko trumpai pabuvoti, pasivaikščiojom truputį, užkandom ir judėjom toliau, bet po tavo įrašo užsinorėjau aplankyti tas vietas, apie kurias papasakojai :D