KNYGŲ MUGĖ 2019 | PIRKINIAI

Kaip jau užvakar ir dalinausi apie savuosius įspūdžius, kuriuos parsivežiau iš 20-osios knygų mugės, tai šiandien laikas būtų pasidalinti ir pirkiniais, tiesa? Kaip ir nekeista, jų nėra itin daug, viso 11 knygų, iš kurių 6 nusipirkau pati, 2 atidavė podė iš savosios lentynos, dar 2 ji ir nupirko na ir dar vieną nupirko draugas, nes Nieko Rimto, kaip ir kasmet, turėjo akciją atrakciją 3 už 10 eurų. Tai kadangi aš norėjau vienos, o jis dviejų tai gražiai prisiblatninau :)
· Pirmosios buvo iš „Sfoklis“ leidyklos. Viena mano mačių mėgtsamiausių knygų apžvalgininkių, Knygų Dama, labai teigiamai atsiliepė aipe abi šias knygas, tai.. taip. Man būtinai jų reikėjo. Už abi sumokėjau viso labo 10e.

· Vėliau sekė itin gražių knygučių pirkiniai. Vos pamačius „Puikybė ir prietarai“ iš kart žinojau, kad čia yra must have. Aišku, Šekspyro sonetai taip pat buvo labai suprantamas must. Džiulio Verno iliustruotą knygą parodė vaikinas, beje, ji iš nieko rimto leidyklos. Šiaip jų iliustruotas knygas taip pat gaunasi savotiška tradicija nusipirkt. Už visas tris sumokėjau 28e.

· Kazuko Ishiguro ir Angel knygas nupirko podė, kadangi Angel knyga jai pasirodė būtent tokios tematikos, kokios man patinka labiausiai (ar ji buvo teisi, matysime vėliau), o Ishiguros ji jau viską perskaičius ir tai vienas mėgstamiausių jos rašytojų. Bukanistų salėje įsigijau seniai norimą perskaityti knygą - „Šaltis keičia žuvyčių trajektorija“. Tai už pastarąją sumokėjau 2e.

·„Nekviestas svečias“ - tai čia ta pati kur sakiau, kad vaikinas nupirko ir aš tik gražiai prisiblatninau :) kitos dvi  iš podės bibliotekos. Labai seniai norėjau paskaityti „Alchemiką“, o ji a turėjo kopiją tiek lietuvių, tiek anglų kalbomis. Kita buvo tiesiog podės rekomendacija.

·Aišku, kaip be lankstinukų. Šiais metais, nežinau ar aš viena, bet pamačiau naują dalyką - knygų kaip ir pirmi skyriai tokiose mini knygutėse. Užsienyje labai dažnai matydavau tokius dalykus, tad iš ties buvau be galo laiminga uos pamačius ir Lietuvoje, tad pasiėmiau keletą įdomesnių. Matysiu, gal visai patiks.

·Mano meilė, atvirukai. Nežinau kuo, bet šie itin patraukė mano dėmesį, o i kaina buvo nedidelė, vos po 0,2e.


· Taip ir pasiėmiau ir jubiliejinį skirtuliuką ir bukanistų salėje iš vis esančios moters nusipirkau kitą, rankų darbo, skirtuką. Nežinau, labai jie man patinka. Greitu metu turėčiau gauti dar ir daugiau skirtukų iš knygų mainų, apie kurį papasakosiu kitame įraše. ♥ Taip pat, kaip ir savotiška tradicija, nusipirkau ir ženkliuką. už visus tris - 10e

· Na ir pabaigai visi kiti skirtukai, kuriuos gavau už dyką, arba prie pirktų knygų.


Taip pat dar nusipirkau ir žmonių žurnalą, bet realiai tik dėl vieno straipsnio su Knygų Damos.
Tai štai tokie tie mano pirkiniai šiais metais. ♥ O ką gero nusipirkote Jūs? Galbūt labiau ėjot dėl renginių, nei pirkinių?

Komentarai

  1. Kaip laukiau šio įrašo!

    Nebuvau, tai nieko nepirkau. Net jei būčiau, stengčiausi nesigundyti, nes
    A) taupau kelionėms
    B) turiu knygų skaityklę ir knygas nusipiratauju bei visada turiu su savimi bent 20 neskaitytų 😁

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš irgi stengiuosi taupyti, bet per mugę, kaip visad, tiesiog palūžti :D nu ir šiaip, kaip jau važiuosi tokį kelią ir nieko neparsiveši? :D skaityklė tikrai gera išeitis, bet kažkodėl man visiškai nelimpa :/

      Panaikinti
  2. Aš turbūt daugiausiai knygų būčiau nusipirkusi dėl gražių jų viršelių... 😂 Nes dažniausiai jei viršelis traukia ir dar aprašymas įtraukiantis, tai net neabejodama pasiimu! 😁

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš irgi! Bet būna, kad tas viršelis tooooks geras, bet pati istorija tai meh (:

      Panaikinti

Rašyti komentarą