KALĖDINĖS DOVANOS | 2018

Labas, labas!
Visų pirma - tai su naujais metais ♥ tikiuos, kad ateinantys metai bus jum visiem kuo geresni ir palankesni ♥
Na o aš šiandien noriu laaabai pasidalinti savo Kalėdinėmis dovanomis. Tokio tipo įrašai vieni mano mėgstamiausių, juose lengvai randu idėjų kitiems metams ar įvairiems gimtadieniams.
  Pirma, ką gavau tai buvo pižamos. Pats mėgstamiausias daiktas gauti ♥ kadangi aš jose praleidžiu daugiau laiko, nei kokiuose normaliuose drabužiuose, tai labai pravartu turėti smagų asortimentą 😃 Ir, bent jau aš pati asmeniškai, negaliu pakęst ilgų pižaminių kelnių. Nepatogu ir viskas. Tai kadangi jau tai žino visa šeima, tai ir gavau abejas su šortukais ♥ Beje, kokio mielumo ta su spurgytėm? 😍
Sekantys du dalykai - labai norėti ir prašyti ♥ „Vakaro istorijos mergaitėms maištininkėms 2“ tai itin laukta. Labai patiko pirmoji dalis, tai su nekantrumu noriu kibti ir į antrąją. Kitas - darbo knyga. Labai pripratau prie jų, atrodo, kad jei neturėsiu - nežinosiu kur ir ką turiu svarbaus nuveikti tą dieną. Kiti du - tušinukai. Čia jau irgi visa šeima žino, kad pakvaišus dėl visokių kanceliarinių šmutkių esu. 😃 Paskutinis daiktas nuotraukoje - skirtukas su Hogwarts crest ♥ turbūt net manęs nepažįstantys asmenys galėtų pasakyti, kad labai labai myliu HP ir skirtukus, o kai tai susijungia į vieną visumą - pasaka, ne kitaip. Atvirai tai nežinau dėl ko esu laimingesnė - knygos ar skirtuko 😄

Tolia žiniose - magiškas puodelis, ant kurio gali piešt, o tavo piešinys pasirodo tik įpylus kažką karšto. Šiaip tikrai super, dar tokio neturėjau, o mano puodelių kolekcija gan gausi. Auksinis varpelis/skambutis, žiauriai smagu su juo gąsdint visą šeima priėjus iš pasalų. Akropolio dovanų čekis. Nors esu girdėjus gan daug nuomonių, kad dovanų čekiai banali dovana tai paprieštarausiu, nes tikrai geriau gauti čekį, nei daiktą, kurio gyvenime nepanaudosi, ar, dar blogiau, tau aplamai nepatiks. Ir mažytė skulptūrėlė - labai miela dekoracija knygų lentynai. ♥
Kadangi vaikinui vis skundžiuosi, kad man šalta, tai ir gavau dovanų kepurę. Šiaip esu viena tų, kur visiškai nenešioja jokių kepurių, bet šią stengiuosi prisijaukinti ♥ MLP Rarety pliušinukas. O TU DIEVE MANO KOKS AŠ VAIKAS, nes apsidžiaugiau tai kai nežinau kas. Ir dar - žydintis kaktusiukas. Mano mylimiausi augalai yra kaktusai, tad šitas puikiai pritaps mano kambaryje  ♥

Biocell veido kaukė. Po švenčių visada yra labai gerai parodyti šiek tiek daugiau dėmesio veidui, vis vien, daugybė maisto, miego rėžimas išsibalansuoja. Taip pat gavau muilą, kuriuos gamina draugės mama. Labai geri, ypač malonūs veidui, iš tiesų natūralūs, tad galima atsitaikyti pagal savo poreikius ir odos tipą. Taip pat du burbulai į vonią. Kadangi va šiuos malonumus aš itin mėgstu, tai laaabai naudinga dovana ♥

Juoda maža kuprinytė su kniedėmis. Labai tokios norėjau, bet neprašiau, tai įsivaizduojat, koks buvo džiaugsmas ją gaut? Aišku, daaaugybė saldainių, kad, neduok tu Dieve, nesukūsčiau :) kaip ir sakiau, kadangi esi absoliuti puodelių fanė ir jų begalybė pas mane, tai va - dar vienas mielas į kolekciją. Rutuliuose - hot cocoa kit. Viename - mini zefyriukai, o kitame - kakava. Taip pat, dar vienas skirtukas ♥ ir labai fainas magnetukas „draugams nerūpi ar tavo namai tvarkingi, jiems rūpi ar turi vyno''.
Ir paskutinė dovana - nuo geriausios draugės, su kuria kartu laimingai gyvenam. Be proto šiltas pledukas, kuris, ypač kai aš mėgstu trumpas pižamėles, yra puikus pasirinkimas užsimesti. Šiltos pūkuotos kojinės. Jų juk niekad nebūna per daug, tiesa? Dar vienas puodelis į kolekcija ♥ „you cannot walk a straight line without a fixed point to follow“. Užrašų knygutė su žvyneliais. Šios - dar viena mano silpnybė. Nors ir turiu jau gerokai per daug, bet visad apsidžiaugiu kaip nežinau kas gavusi dar vieną. Kava, nes aš esu visiška jos maniakė :') Ir vanilinis kvapukas į spintą. Abi esam pamišusios dėl visokių kvapukų, žvakučių ir visko, kad verčia mūsų namus kvepėti geriau. ♥ (nesveikos, žinom :))

Šiais metais iš ties gavau laaabai daug, net nesitikėjau. O kaip Jūsų Kalėdos? Kaip sekėsi? Glabūt irgi komentaruose norint pasidalinti ką gavot dovanų? :))

Komentarai

  1. Paprastos, jaukios Kalėdos, o smagiausia, kad sniego buvo! :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pritariu, fantastiška, kad šiemet sniego buvo pilna ♥♥♥

      Panaikinti
  2. Šiltas įrašas, man labai patiko�� Su šventėmis tave��

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man šios Kalėdos labai patiko, nes tokios jaukios ir gražios buvo. Dovanų gavau to ko labiausiai reikėjo - vitaminų :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tos Biocell kaukės žiaaauriai geros, manau tau labai patiks! Ir dovanos visos labai cute ❤ O dėl tos kavos tai perspėju ragauti pirmą ir paskutinį kartą, nes priprasi ir kitos kavos neskanios, o šita 60 centų kainuoja. Kalbu iš patirties :')

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš ir girdėjau, kad tos kaukės geros :D Nu nieko, jau taip addicted kavai, tai gal baisiai blogai nebus :')

      Panaikinti

Rašyti komentarą