TOP10: MĖGSTAMIAUSIŲ KALĖDINIŲ FILMŲ | BLOGMAS'18

Kiekvienais metais yra daugybė filmų, kurios privalau pažiūrėti vienu vieninteliu laikotarpiu - gruodžio mėnesį. Vakar naktį kaip tik žiūrėjau keletą savo mėgstamiausių ir nusprendžiau atrinkti top 10 filmų, kurie yra mano patys mėgstamiausi. ♥ Tad, žiūrim:
1. „Kaip Grinčas Kalėdas vogė“. Vajej, nuo pat mažens save pamenu žiūrinčia jį, tiesiog prilipusia prie ekrano! 😄
2. Hario Poterio serija. Dabar man kilo klausimas, kiek iš tikro yra žmonių, kurie nežiūri šių filmų per Kalėdas? Nes, pavyzdžiui, mano draugų rate tai kone kiekvienas žiūri ir atsižiūrėt negali. 
3. „Vienas namuose“. Bet tik pirma ir antra dalys. Kitos, well, ne mano skonio, kažko jose trūksta, o galbūt per daug. Net nežinau, bet nepatinka.
4. „Svajonių traukinys“. Heh, manau nei šio, nei kitų dviejų, esančių žemiau, itin komentuoti nereikia. 😃
5. „Spragtukas“
6. „Kalėdų giesmė“
7. „Beauty and the Beast: Enchanted Christmas“
8. „Mergaitė su degtukais“. Nors tau ir liūdnas kūrinys - vis vien vienas mėgstamiausių, vis dar išspaudžiančių nuoširdžią ašarą. 
9. „Edvardas žirkliarankis“. Na, jis aplamai yra vienas mano pačių mėgstamiausių filmų, bet pažiūrėti per Kalėdas - visiška tradicija!
10. „Gremlinai“. Vajej, kokia nostalgija! Seniau visada žiūrėdavau prilipus prie ekrano, dabar galbūt nebe taip, tačiau vis vien, laaaabai patinka ♥

Na štai ir viskas ♥ O koks filmas yra Jūsų pats pats mėgstamiausias aplamai? :)
Šios dienos prizas susijęs labiau su grožiu, nei knygomis:Užduotis: Instagram paskyroje įkelti bet kokia nuotrauka ir uždėti grotažymę #knygumergaiteskaledos1 žinau, žinau, ji ilga. Tačiau šį prizą papildys dar keletas daiktų, kurie neparodyti nuotraukoje 😊 Sėkmės! ♥

Komentarai

  1. Dauguma šių filmų esu mačiusi, bet matau keletą kurių dar nemačiau. 😊Reikės pažiūrėti ❤️

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vieno filmo išskirt kaip ir negalėčiau, bet labai patinka Christopher Nolan filmai ir Terminatoriaus antra dalis :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mane sužavėjo A Star is Born. tiesiog :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą