KNYGŲ SKIRTUKŲ KOLEKCIJA | 2018

Labas!
Prieš kiek daugiau nei metus dariau knygų skirtukų kolekcijos įrašą. (jį rasi čia). Tad šiandien noriu dar karta pasidalinti savo skirtukais, augančia kolekcija ir pasižiūrėti, kokį dar gėrį sukaupiau ♥
Iš viso šiuo metu turiu net 378 skirtukus iš įvairių pasaulio šalių ir kampelių. ♥


O pabaigoje visai norėčiau paklausti ir jūsų... Ar kolekcionuojate skirtukus? O galbūt atvirutes? Jei taip, kiek laiko, kokias? ♥

Komentarai

  1. Oooo, kaip nais! Aš kolekcionuoju nebent knygas :D bet galbūt ir skirtukų kaupimą reikėtų pradėti :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinok žiauriai smagu, ypač ieškot kokių įdomesnių :D

      Panaikinti
  2. Įsimylėjau evolution bookmark :D Aš ir tokio noriu :D Niekad nekolekcionavau skirtukų, nes asmeniškai pas mane popieriniai susilanksto ir galiausiai suplyšta. Neseniai sugebėjau net ir metalinį sulaužyt skirtuką, dėl to pas mane yra visada skirtukų kaita :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jo, tie evolution tai belekas yra :D nu dėl metalinio tai man kyla klausimas, how? :D

      Panaikinti
    2. Pati nesu tikra kaip, bet sugebėjau tai padaryt ir dėl to labai gaila :D O kur pirkai evolution žymeklį? o.O

      Panaikinti
    3. Neįsivaizduoju, jie parvežti kaip dovana, iš, rodos, Anglijos jei gerai prisimenu :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą