SERGANTIS KNYGŲ TAG'AS

Kas nors iš čia esančių aplamai prisimena kada aš paskutinį kartą dariau kažkokį tag'ą? Šiaip tai joo, aš ir pati nelabai pamenu kada rašiau šio tipo įrašą. Bet va skaitinėju Skaisti naktis ir žiūriu - sergančių knygų tag'as! Paskaitau ir žiū, kad čia labai įdomus toks. Tad aš visiškai nieko nelaukiu ir skubu pati atsakinėti į klausimus.
1. Diabetas: knyga, kuri buvo tiesiog per saldi, labai saldi:
Vienareikšmiškai - Keary Taylor „Ko aš nepasakiau“. Žinau, kad daugeliui ji labai patiko. Bet man ji buvo kažkokia per saldi ir banali... Pats siužetas nesužavėjo, viskas atrodė per daug nupoliruota ir dirbtina. Fe.
2. Vėjaraupiai: knyga, kuria paėmei į rankas tik vieną kartą ir žinai, kad daugiau nebeimsi:
Heh, galiu išvardinti beveik visą privalomąją literatūrą? Iš jos buvo keletas tikrai gerų ir patikusių, bet daugelis - kažkokios sunkios, tikrai ne šitam amžiui ar galų gale tiesiog jau net ir mūsų amžiuje nesuprantamos knygos. Labiausiai išskirčiau „Dėdės ir dėdienės“, bei „Altorių šešėly“.
3. Gripas: populiari knyga, kuri plinta kaip virusas:
Sarah J. Mass „Užkerėtas dvaras“. Kur tik nueitum, ji visur: stenduose, bookstagrame, draugų lentynose, mano lentynoje. Žodžiu, visur.
4. Ciklas: knyga, kuria perskaitai nors kartą į metus arba tiesiog labai dažnai:
Visiškai nenustebinsiu. Rupi Kaur „Milk and hoeny“ ir Antuane de Saint-Exupery „Mažasis princas“. Šakės, jau beveik mintinai viską moku. Ir koks kartas į metus, jos būna paimtos į rankas mažiausiai penkis kartus į dieną.
5. Nemiga: knyga, kuria skaitei per naktį:
William Peter Blatty „Egzorcistas“. Gerai, skaityti ją per visą naktį nebuvo mano puikiausias sumanymas. Bet knyga... tiesiog nuostabi. Filmas tai švelniai tariant meh, komedija.
6. Amnezija: knyga, apie kurią pamiršai vos tik užvertus paskutinį puslapį arba kuri tiesiog nepaliko jokio prisiminimo (maždaug perskaitei ir pamiršai, kas ten buvo):
Anonimas „Paklausk Alisos“. Pamenu tik tiek, kad tai buvo dienoraščio tipo knyga, kurios autorė yra paauglė. Realiai, daugiau nieko. Meh.
7. Astma: knyga, kuri tiesiog užgniaužė kvapą:
E.M. Remarkas „Vakarų fronte nieko naujo“. Nežinau kiek ji man užgniaužė kvapą, bet kad buvo viena pačių nuostabiausių knygų, kurias teko paimti į rankas tai šimtas procentų. (Dieve, dabar taip noriu pasakyt šimtas dvidešimt procentų, bet žinau kad kiti prisimins xfaktorių ir atsiras bent viena mergytė kuri pasakys kaip juos myli. Don't.)
8. Prasta mityba: knyga, kuriai trūksta minties:
Kad ir kaip man patiko Jay Asher „13 priežasčių kodėl“, man ten kažko trūko. Taip, viskas ten gerai ir tikrai ji man patiko, bet va to tokio paskutinio gurkšnio ir negavau iš jos. 
9. Jūros liga: knyga, kuri privertė tave kažkur nuvykti
Jurgis Kunčinas „Tūla“. Nors Užupyje ir prieš knygą esu buvusi pakankamai daug kartų, po jos perskaitymo tai tiesiog norisi ten bėgti ir įsivaizduoti viską. Ir taip, čia viena geriausių knygų kurias skaičiau.

Žinoma, su tag'ų užbaigimu nepatobulėju ir toliau nežinau kaip tinkamai tai padaryti. Heh. Ką dabar. Jei kas norit padaryt - maloniai kviečiu! Vėliau tik pasidalinkit ar parašykit man žinutę su savo tinklaraščio adresu - mielai paskaitysiu Jūsų atsakymus prie puodelio arbatos. ♥


Komentarai

  1. Manau, kad kažkurią pabandysiu paskaityt :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. taiiip, „Mažasis princas“ nuostabi knyga, kiekvieną kartą skaitydama įžvelgiu kai ką kitokio. ir visada verkiu :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Jeigu patiko Remarkas, manau, turėtų patikti ir Hemingvėjus, abu "prarastosios kartos" atstovai.
    super įrašas, man labai patiko!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hemingvėjų teko skaityti, bet tik vieną kūrinį, o ir tas pats buvo trumpas :D Tai neturiu didelės nuomonės, reikės būtinai daugiau paskaityt :3 Ačiū! ♥

      Panaikinti

Rašyti komentarą