KNYGŲ MUGĖ 2018 | PIRKINIAI

Vos parašiusi apie savo knygų mugės įspūdžius skubu dalintis ir pirkiniais. Tiesa, šiais metais jų nėra daug, nes buvau užsibrėžusi limitą - nedaugiau nei 5 knygas. Ir... sėkmingai jį įvykdžiau!
Pirmosios dvi knygos kurias nusipirkau buvo iš „Nieko rimto” stendo. Pirmoji - J. M. Barrie „Piteris Penas ir Vendė”. Net
neneigsiu, patraukė iliustracijos... labai gražios ir įdomios, o ir šios istorijos nesu skaičiusi. Atrodo, augu, bet knygos kuo toliau, tuo labiau pasakų traukia. Antroji knyga - Meg Rosoff „Taip dabar ir gyvenu”. Apie šią knygą girdėjau gerų atsiliepimų instagram paskyroje, tad pamačius ji mane visai patraukė. Kitos dvi knygos - bukinistų salės laimikis. Labai nudžiugau radusi Hannah Kent „Gerieji žmonės” vos už 3€! Taip pat radau ir kitą knygą, kurios iš ties norėjau - Alex Flinn „Pabaisa”. Šios knygos labai morėjau dėl paprastos priežasties, ji yra vienos iš dviejų mano mylimiausių pasakų perpasakojimas. Kaip ir aišku, ši - gražuolės ir pabaisos. Kiti
mano pirkiniai labai nuspėjami - užrašų knygutė ir keletas knygos skirtukų.
Visgi, visais savo pirkiniais esu labai patenkinta ir džiaugiuosi dėl jų.

O kokie Tavo knygų mugės pirkiniai?

Komentarai