NAUJAMETINIAI PASIŽADĖJIMAI | 2018

Nauji metai, nauji pažadai. Kas kad jau prabėgo kone mėnesis ir tik dabar sugalvojau juos surašyti. Kalbant apie pernai metus tai...
2017 užsibrėžtuosius pavyko įgyvendinti ne taip ir sunkiai. Greitai peržvelgiam?
· Perskaityti 50 knygų  +
· Paragauti sušių  +
· Išlaikyti teises  +/-
· Sudalyvauti skaitovų konkurse  +
· Peržiūrėti 20 filmų  +
 Taigi, man sekėsi gan neblogai. Labai daug pliusų. Prie teisių tai toks +/-, nes jos pradėtos, bet nepabaigtos. Visiems, kurie galvoja, kad išlaikysit per 3 mėnesius tai leiskite nušluostysiu ašaras, bet tai beveik neįmanoma. Nebent jūs ateinate jau mokėdami vairuoti, idk.

O kokie pasižadėjimai 2018 metams? Visų tikrai nerašysiu, tačiau literatūrinius ir kultūrinius pasižadėjimus jums mielai pristatysiu!

Literatūriniai 2018 metų pasižadėjimai:
· Perskaityti 50 knygų (iš pradžių buvau nusprendusi 40, tačiau žinau, kad galiu. O jei pasakiau, kad valiu, vadinasi bus ✌)
· Perskaityti vieną knygą rusų kalba (va čia tai iššūkis, nes turiu tik rusų pradmenis, kurie, beje, gan silpni. O kaip geriau išmoksi kalbą, jei ne per skaitymą?)


Kultūriniai 2018 metų pasižadėjimai:
· Nueiti į operą. Tai vienintelis likęs neaplankytas spektaklių žanras, jei galiu taip sakyti.
· Prieš Kalėdas nueiti į baletą „Spragtukas“
· Pamatyti baletą „Romeo ir Džuljeta“. Man turbūt nereikia sakyti, kad tai - mano vienas mylimiausių kūrinių.
· Nuvažiuoti į bardų(Pvz., „Akacijų alėja“) festivalį.

Na ir visi mano pasižadėjimai šiems metams. Kokie Tavo?

Komentarai