RUGSĖJO WRAP UP | 2017

Rugsėjui užsibrėžusi buvau labai daug! Net 10 knygų. Žinau, kad galbūt kitiems tai galbūt reguliarus skaičius mėnesiui, tačiau man buvo šioks toks iššūkis. Tad, kaip?
1. Gerda Jan „Gertrūda“. 254p. Mano skaitymo patirtyje, galima sakyti, nėra komiksų. Tad einant pro knygyną (esant blogos nuotaikos neikite net per kilometrą prie šių pastatų) niekaip nesusilaikiau ir... bum. Iš ties, perskaityti tereikėjo keleto valandų. Perskaičius... na, ar aš čia pasidariau išrankesnė ar tikrai nemačiau didžiulės prasmės. O gal jos nė nereikėjo stengtis įžvelgti? Žodžiu. Tokia vidutiniška. Visai patiko, tačiau nepuolu ir nesakau, kad va, štai imkit ir skaitykit nes čia idealu. Manau yra ir tikrai geresnių komiksų. Bet, savotiškai patiko. 3/5♥
2. Salemonas Paltanavičius „Juodoji žvaigždė“. 102p. Nors ir esu „suaugęs“ žmogus, pasakos vis dar traukia ir, tikriausiai, trauks. Tačiau šios... nežinau. Prasmės kažkokios iš tiesų neradau, skaičiau ir dar pagalvodavau, aha, o čia kas ir kur čia prasmę matyt turėčiau? Tai va. Džiaugiuosi už tuos, kam ši knyga patiko. 1/5♥
3. V. Mykolaitis - Putinas „Altorių šešėly“. Nes mokyklai reikia jį perskaityti. Ir iš ties... Sunku buvo pradžia. Ir šiaip sunku prisiverst didžiąją dalį knygos skaityt. Tačiau paskutinieji puslapiai pritraukė ir pravirkdė. Iš tiesų tai patiko. Labiau nei tikėjausi. 4/5♥
4. Banana Yoshimoto „Ežeras“. Beprooootiškai lengvas kūrinys, kurį galima perskaityti vienu prisėdimu. Pati dviejų žmonių istorija įdomi ir įtraukianti, rašymo stilius lengvas. Platesnė apžvalga jau laukia savo eilės, tad plačiau būtent ten. 3/5♥
 Heh, štai ir mano tas užsispyrimas perskaityti 10 knygų... :) Na, bet jau geriau 4 nei 0.

O ką perskaitei per rugsėjį Tu?

Komentarai