KNYGOS, KURIOSE NĖRA ROMANTIKOS

Pripažinkim, kartais knygos, kurios tiesiog rėkia apie bučinius ir meile mums būna, švelniai tariant atsibodusios. Tad šiandien būtent apie tai - dalinuosi keletu knygų, kuriose nėra (na gerai, keletoje galbūt ir yra, bet jos tiek minimaliai, kad nepajusit) romantikos.

· Salla Simukka „Raudona kaip kraujas“. Turiu omenyje pirmąsias dvi dalis, nes trečiosios, shame shame, dar neperskaičiau. Šios knygos yra puikus detektyvas paaugliams ir ne tik. Ta prasme, jos patiko man ir mano mamai. Tai daug ką reiškia.
· Sarah Winman „Kai Dievas buvo triušis“. Kūrinys apie brolio ir sesers ryšį, išgyvenimus, jausmus. Man atrodo, kad visi turim tą knygą, kurią rekomenduotume, bet negalime apie ją šnekėti/jos paaiškinti? Štai ir maniškė. Tiesiog paskaitykit.
· Niccolo Ammaniti „Aš ir tu“. Vajėzau. Ši, iš pažiūros bleh, knyga, yra vis dar viena mano mėgstamiausių! Tai iš ties gan unikali istorija apie brolio ir sesers santykius ir juos suvedančius gyvenimus. Istorija man nepasirodė eilinė - sesuo, jei gerai pamenu, yra iš tėvo pirmosios santuokos. Tad jie, na, nelabai bendrauja. Diiiiidelė rekomendacija!!! ♥
· Shawn Goodman „Teisingas pasirinkimas“. Čia viena tų iš serijos paribio istorijos. Ir pirmoji istorija, kurią perskaičiau. Negaliu sakyti, kad man tai buvo kažkas oho ir wow, bet savotiškai patiko. Istorija apie vaikino gyvenimą, kuris nusirito į, turbūt, didžiausią dugną. Šiek tiek kitokia, nerekomenduoju gražių istorijų mėgėjams.
· Tim Bowler „Upės sūnus“. Dar viena pačių mylimiausių knygų. Istorija taip pat įdomi - pasakoja apie anūkės ir senelio ryšį. Platesnė knygos apžvalga - čia.
· Gillian Flynn „Aštrūs pjūviai“. Viena geriausių pernai perskaitytų knygų. Tai kriminalas ir drama viename. Romantikos čia - minimalu, kad net nepajusi. Platesnė apžvalga - čia.


Ir čia yra visos, apie kurias noriu kalbėti bent pora sakinių. Taip romantikos neradau ir šiose:
„aš neskęstu, tik mojuoju“ (čia); „Parduodama: Mariana, 15 metų, kaina sutartinė“ (čia); „Neužmirštuolė“ (čia); „Nekenčiam“ (čia); „Pjūvis“ (čia); „Žvaigždžių medžiaga“ (čia); „Egzorcistas“; Melvin Burgess „Liepsnojanti Iza“.

O kokia knyga, kurioje nėra romantikos, patiko Tau? :)

Komentarai