ESTEE LALONDE „BLOOM:NAVGATING LIFE AND STYLE“

„There is no competition between us, there is no weirdness - there is only love.“

Kuomet draugė pasiūlė paskaityti šią knygą, be abejonės, tryškau džiaugsmu ir su nekantrumu panirau. Estee Lalonde - garsi ir daug kam gerai žinoma youtube'rė, kuri kalba apie grožio priemones, gyvenimą ir namus. Taip, jos kanalas gan platus, tad tikrai nėra nuobodus. Jos stiliaus skonis yra gan artimas manajam, ypač kalbant apie namus. Žinoma, ne su viskuo sutinku, tačiau jos stilius šiek tiek įkvepia manąjį. Taigi. Ką manau apie jos knygą?...
Taip. Nieko nemanau. Absoliučiai nieko. Jos knyga sudaro aštuoni skyriai, kuriuose ji kalba apie savo gyvenimą, maistą, grožį, stilių, namus, keliones, žmones, darbą. Tuose skyriuose jos išdėstomi dalykai suskirstyti į dar smulkesnius skyrelius. Skaitymas niekuo nesiskyrė nuo paprasčiausio tinklaraščio skaitymo - kartais šiuos skaityti net įdomiau palyginus su šia knyga. Čia būtų tas pats kas paimtume, kad ir mano tinklaraštį ir sudėtume jį į knygą. Turiu omeny, kad ateiti ir paskaityti galbūt ir įdomu, tačiau knyga? Ne, nemanau, kad kas nors ją pirktų ir skaitytų. Suprantu, kad toks knygos tipas ir buvo jos tikslas, tačiau man, asmeniškai, tai nebuvo pateikta itin įdomiai ar kažkas panašaus. Tikėjausi kažko... kitokio. Įdomesnio.
Taigi, aš nemanau, kad ši knyga yra verta vietos, kurioje yra. Turiu omenyje, kad internete ir goodreads.com svetainėje ji yra įvertinama gan neblogai (net 3,74), kuomet aš jai suteikiu vos 2 iš 5. O kaina bookdepository.com yra apie 21 eurą. Taigi. Ką aš galiu dar pasakyti? Mano nuomone, daug verčiau pasidairyti ir įsigyti kitokias knygas, nes ši... Jei būčiau ją nusipirkusi dabar verkčiau kraujo ašaromis, nes pradėčiau mąstyti apie tas, kurias galėjau nusipirkt... Tačiau jei tokio tipo - tinklaraščio - knygos jums prie širdies, ši tikrai patiks!
2/5♥

Komentarai