KNYGIŠKI PAŽADAI 2017-IEMS METAMS

Nauji metai, nauji pažadai. Nauji metai, nauja aš. Visiškai nuoširdžiai tikiu, kad ne man vienai pasikeitęs skaičiukas ir tų pozityvių frazių gausa apie naują metų knygą, naują save ir kitas nesąmones, pabodę jau seniai ne tik man. Tačiau aš, kaip ir dauguma, susidarau įvairius sąrašus dalykų, kurie norėčiau, kad išsipildytų per ateinančius metus. Be to labai mėgstu juos rašyti ir šiaip, pirmąją kiekvieno mėnesio dieną. Tada jie būna šiek tiek labiau įgyvendinami. Taip pat šiais metais kaip tik kiekvieną mėnesį išvysite ir juos - trumpus, bet, tikiuosi, išsamius sąrašus kuriuose išdėstysiu savo must do veiklą.
Taigi, 2017 aš pasižadu:

· Perskaityti 50 knygų;
· Skaityti daugiau poezijos;
· Skaityti daugiau klasikos;
· Perskaityti visas turimas knygas;
· Kiekvieną dieną skaityti bent 10 minučių;
· Skaityti daugiau siaubo, detektyvinių ir biografinių knygų;
· Pradėti knygų klubą.



O kokius pažadus davei sau šiems metams/mėnesiui/dienai?

Komentarai

  1. Poeziją atradau visai neseniai. Visad maniau, kad tai ne man. Dabar supratau, kad tik tinkami poetai nepakliuvo man į rankas. Poezija yra pats didžiausias gėris <3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Visiškai sutinku, ji buvo su manimi nuo pat mažens, bet buvau taip ją pamiršus, kad net gėda. Norisi vėl panirti į ją ♥

      Panaikinti
  2. Pasižadėjau peržiūrėt visus norimus serialus (jų gal 15+ su tikrai nemažai sezonų :D), perskaityt bent 30 knygų, pradėt sportuot ir atsisakyt cukraus :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Cukraus beveik atsisakiau, dabar saldumynų bandau atsikratyt :D
      Sėkmės! ♥

      Panaikinti
  3. Prisižadėjau gerti daugiau vandens, perskaityti 50 knygų, daugiau bendrauti ir nešvaistyti pinigų. Tikiuosi pavyks :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą