WISHLIST #1

Kaip man patinka wishlist'ai. Ir juos skaityti ir daryti. Tiesiog nuostabus dalykas.


  1. Knygų kvapo žvakė. Labai seniai tokios norėjau. O ir kvapų pasirinkimas yra begalinis, pradedant senų knygų kvapu, baigiant įkvėptais pačių istorijų.
  2. Estelle Maskame "Ar sakiau, kad tu man reikalinga?". Kaip aš myliu pirmąją šios knygų serijos dalį. Ji jau atsirado, tad tik dienų klausimas kada ją įsigysiu.
  3. Magnetiniai knygų skirtukai. Ne, man jų nereikia. Praktiškai. Bet jūs pažiūrėkit kokie jie mieli. Aš negaliu. Beje, tokių dar savo kolekcijoje neturiu. Labai tiktų.
  4. Pirkinių krepšelis. Ir šį karta noriu specialiai kažko su knygomis. Patirtis byloja, kad vien kuprinės einant į biblioteka jau maža. 
  5. Kontūravimo paletė. Visai neseniai atradau šį dalyka. Kadangi turiu tik kažkokį bronzatą, bet ir su juo gan gražiai paeina, noriu kažko geresnio. Žinoma, nedidelės pakuotės. Man dar tik žaidimams jos reikia.
  6. Highlighter'is. Nors visai neseniai atradau šį gėrį, man jis labai labai. Gerai, gerai, dabar jau du turiu. Bet noriu dar. Iš serijos, kai aš pasinešu ant vieno makiažo produkto ir naudoju jį visur, reikia nereikia, nesvarbu. 
  7. „After. Kai mes susitikom.“ Anna Todd. O taip. Tik nežinau kaip ir kokiu būdu ją gausiu. Jau ir taip gimtadieniui paprašiau 3 knygų. hehe. Sunku kai myli daug knygų. Beje, šioji yra iš wattpad, tai reiškia, kad bus geriau nei 50 pilkų atspalvių. Aš rimtai. Dauguma ten rašančių fanfiction turi lakesne fantaziją nei dauguma erotinių kūrinių autorių...
  8. Zoe Sugg „Interneto Mergaitė. Koncertinis turas“ Vėlgi, skaičiau pirmąją dalį. Įspūdžio kažkokio nepaliko, tačiau man vis vien įdomu kas ir kaip bus toliau. 


O kas naujo Tavo wishlist'e? 

Komentarai

  1. Paprasta didelė medinė dėžė su dangčiu :D Paprasta todėl, kad pati noriu ,,paturbinti". Nudažysiu, įstatysiu spynelę, pasidarysiu dvigubą dugną. Po dvigubu dugnu bus galima paslėpti dalykėlius, kur nevalia tėvam rasti (o dabar beveik po nosim jiems. Rizikuoju), o pačią dėžę ušpildysiu bilietais, laiškais ir kitais prisiminimui daikčiukams :) O tavo wishlist labai fainas! Norėčiau ir aš tokios žvakės :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mintis apie dėžę labai įdomi ir faina! Kaip tik pas mane ir yra daiktų (ir nekeli) kurių nevalia pamatyt tėvams :D
      Ačiū! ^^

      Panaikinti
  2. Labai norėčiau ir aš tokios žvakės, tik kur jos ieškoti? o.o
    Mano wishlist'as net nepradėtas planuoti, tad, nežinau, ko noriu. :D Tikriausiai, keista.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žvakę užmačiau Etsy.
      Va nuoroda:
      https://www.etsy.com/listing/159184877/old-books-soy-candle-book-lovers-scented?ref=shop_home_feat_1

      Panaikinti
  3. Noriu gražaus planerio. Jau nusižiūrėjau maximoj vieną tokį, pasiimsiu ir liks tik padekoruot pagal save, kad jis būtų Doviliškas ir kietas. :)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš šiais metais darysiu Bullet Journal. Nes į planerius kažkodėl nieko nesugebu susirašyt :/

      Panaikinti
  4. Paspirtuko!Geriausias dalykas didesniuose miestuose, kai nesinori per daug vaiksciot ar kazkur skubi. Grizus i Ltu tikrai pirksiu:)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą