SKINS / 1 SEZONAS

Jei atvirai, tai žiūrėti serialus man labai sunku prisiversti.
Bet „Skins“ („Dūmas“) man labai patinka. 
Pirmasis serialo sezonas sukurtas 2007 metais, Didžiojoje Britanijoje. Serialo pagrindinė mintis - parodyti paauglių gyvenimą ir brendimą. Atviros kalbos apie narkotikus, psichines ligas, seksą, potraukius ir paprasčiausius santykius tarp draugų ir porų. Viena iš ryškiausių ir įdomiausių veikėjų šioje istorija tai nuotraukoje matoma blondinė Kesė (Cassey). Mergina serga anoreksija, dažnai įsivaizduoja tai, ko nėra. Ji visuomet tokia, kaip čia pasakyt, atrodo kaip apsinešu. Ta jos laimė, veiksmai...
Taip pat (pabaigoje) susipažįstame su Efe (Effey). Taip... Šios merginos žodžius lydi visas Tumblr puslapis, jei sekate nors vieną tų grunge puslapių egzistuojančių Tumblr, prisiekiu, kad ne kartą esat mate ištraukas iš šio serialo. Taigi šios dvi merginos, jų vaidyba ir viskas, absoliučiai viskas, man labai patiko. Efė seriale įkūnija geros mergytės šeimoje ir tikros blogiukės su draugais, pavyzdį. Jos brolis Tonis yra tikslus fuckboy atitikmuo. Nepaisant to, kad turi merginą, jis nevengia progos tai padaryti ir su kitomis. Tačiau jis labai myli savo sesutę. Nežinau, man tai tiesiog kaip visuomet miela. Toliau, jo draugas Sidas. Istorijos skaistuolis. Bet labai mielas jis. Man ypač patiko tai, kad jis yra šiek tiek drovus. Bet kai pasakys ką nors... Tai nusišnekės arba nuvirsit nuo kėdės. Nothing in between.
Seriale pasakojamos visos įmanomos problemos paaugliams. Kodėl man patinka būtent šis serialas? Jis atviras. Be cenzūros. Viską iškeliantis viešai. Nebijantis parodyti visų mūsų pusių. Parodantis absoliučiai viską. Pažiūri ir gyvent gali, nes jau būni pakankamai su viskuo susipažinęs. O gal jau turim tokių, kurie šį serialą jau matė ar žiūri? Drąsiai rašykit nuomones komentaruose. 
O ką Tu manai apie šį serialą?

Komentarai

  1. NUOSTABUS. Jau seniai baigus visus sezonus. Lengvai "valgomas". Nuostabus.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai taip! Jau peržiūrėjau beveik 4 sezonus. Tik bijau dėl 5-6 sezono kartos, nes dauguma sako, kad jie labiausiai netinkami ir blablabla...

      Panaikinti
  2. Aaa!Aš taip pat peržiūrejusi viską jau senokai, todėl nelabai pamenu savo reakcijos į 5-6 sezonus, tik žinau, kad nusivylus nebuvau. :)
    Įdomus straipsnis, patiko veikėjų apibūdinimai :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tas jaumsmas, kaip tu aprašai mano mėgstamiausią serialą <3 Man jis labai patinka, nes kaip tu minėjai jis nieko neslepia, supažindina su pačiu gyvenimu. Manau pati mėgstamiausia mano aktorė šiame seriale tai yra Efė :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. best. show. ever! myliu šitą serialą ir viską, kas juo susiję, man net sunku išsirinkti mylimiausią veikėją :D visi tokie savotiški, įdomūs, žavingi. aš turiu pradėt šeštą sezoną, tik yra problema - žiūriu daug serialų, o ir šiaip esu užimtas žmogus, tai nežinau net, kada tai įvyks :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš baigiau 4 neseniai, tai nekantrauju pradėt 5 su trečiąją karta :D O pas mane tai taip, kad ne daug serialų žiūriu, o vis ką nors veikiu ir neatsiranda laiko. :D i feel you in some way :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą