J. D. SALINGER „RUGIUOSE PRIE BEDUGNĖS“

Iš karto galiu pasakyti, kad nors tai ir yra labai išliaupsinta knyga, man ji visiškai nepatiko. Žinau, kad tai yra, atseit, jaunimo klasika. Tačiau skaitydama ją vis skaičiavau puslapius kiek gi dar jos čia liko...
Pagrindinis veikėjas yra vaikinas vardu Houldenas. Ir jis eilinį karta yra išmetamas iš mokyklos. Jei gerai pamenu, tai jau trečia mokykla... Vaikinas pasakoja savo istoriją ir taip bando išlieti viską, kas jį slegia. Pripažinsiu, daug ko net nesupratau. Skaičiau ir galvojau apie ką jis čia dabar kalba. Bet tikrai nesakau, kad tai blogas kūrinys. Anaiptol. Taigi, istorija pasakoja kaip jis išmetamas iš Pensio mokyklos ir ką daro toliau. Kaip nepraneša tėvams, susiranda kur nakvoti ir kaip net bando išsinuomoti merginą nakčiai, tačiau jai atėjus, na, jam nieko neišeina. Houldenas pasakoja apie savo mirusį brolį, apie kitą brolį D.B. ir mažąją sesutę Fibe. Iš tiesių, tai kaip jis ją myli, mane labai sužavėjo. Skaitant buvo tas didžiulis awww momentas. Jis ja rūpinasi ir myli. Goals. Legit goals.
Daugiau net nėra ko ir bepridurti, nes knygoje niekas ir nevyksta. Pasakojama paauglio, kuris buvo išmestas iš mokyklos ir dabar neina namo, nes turi kažkokių svajonių išvykti, diena. Tiksliau, dienos.
Taigi, mano nuomonė: knyga man pasirodė net truputėlį nuobodi, nors kai kurios vietos ir patiko. Ypač tos, kur jis prisipažįsta nesantis toks, kokiu save įsivaizduoja. Jaučiausi kažkuo artima šiuo atveju. Juk pati visad įsivaizduoju, kad turiu kažkokių neįtikėtinų antgamtinių galių.

Komentarai

  1. O man kaip tik, knyga patiko. Gal todėl, kad skaičiau daug seniau, berods, 13 metų. Bet iki šiol likęs tas geras įspūdis.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man ji didelio įspūdžio nepaliko, nors iš tiesų tikėjausi, kad paliks. Buvau tiek daug prisiklausius...

      Panaikinti
  2. Aš irgi skaičiau šią knygą gana seniai, tačiau man visai patiko. Ypač geriau ją išanalizavus :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kiekvienam savaip. Manau kad kada nors vėliau vėl ją prigriebsiu į rankas, galbūt patiks labiau. :)

      Panaikinti
  3. Man taip pat nelabai lipo ši knyga. Pasiemiau iš bibliotekos, bet taip ir neperskaičiau. Mokytoja duodavo per pamokas trumpas ištraukas analizuoti, to man ir užteko.. :D P.s. ateik į svečius! http://nemokamisureliai.blogspot.lt/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mes taip pat per pamokas jį analizavome, bet manęs, kaip dažniausiai, būtent tuomet nebuvo. :D
      Pasidarau arbatos ir atlekiu pas tave!

      Panaikinti

Rašyti komentarą