APLANKYTI 2016

Šį įrašą parašyti mane įkvėpė Įdomi Mergaitė.
Jau seniau skelbiau savo VASAROS TO-DO LSIT. Šiame sąraše/įraše truputėlį plačiau aptarsiu būtent vietas, kurias be galo noriu aplankyti. Pradėsiu nuo Lietuvos ir baigsiu svetur.

1. Klaipėda arba Nida
Nesu buvusi nė viename iš šitų dviejų. Apskritai, pajūryje esu buvusi Karklėje, Šventojoje (mylimiausia vieta iš visų) ir Palangoje. Nidoje labai noriu pamatyti kopas ir jomis pasivaikščioti, žinoma, dar aplankyti keletą muziejų. Manu būtų įdomu apsilankyti Gintaro galerijoje ar žvejo etnografinėje sodyboje. Klaipėdoje labai noriu į senamiestį. Apskritai senoji miesto dalis mane visad traukia. Ypač dabar domina ten esanti Undinėlės skulptūra. Žinot, reikia prie sesių nusifotografuoti. Che. Ir žinoma, noriu dar kartą į jūrų muziejų. Buvau mažytė, bet ten ir tebuvau. Ai, dar delfinariume. Bet jis dabar uždarytas, jo? Dar namie turėtų būti raktų pakabutis su delfiniuku. Awww. Ir noriu į laikrodžių muziejų.

2. Europos parkas.
Jei atvirai, juo susidomėjau tik šiais metais. Bet labai noriu. Ten yra be galo nuostabių skulptūrų. Mano mėgstamiausia - iš televizorių. Tada kai būsiu Vilniuje, draugė jau kaip ir pažadėjo, kad būtinai ten apsilankysime.

3. Užupis.
Atsiprašau, Užupio Respublika. Tai Vilniaus dalis, kuri ankščiau buvo apgyvendinta nepasiturinčiųjų, o dabar yra tikras menininkų rojus. Labai mane ten traukia taip pat esanti Undinės skulptūra ir Likimo supynės. Žinoma, dar ir meno inkubatorius. O ką jau kalbėti apie tiesiog ant sienų esančius piešinius. Šakės, kaip noriu. Jei kas blaškotės po Užupį ar net esate iš ten tai parašykit ką privalau pamatyti. Arba šiaip mestelkit žinutę į feizbuką, gal susitiksim. Žinot, greičiausiai niekas su manim ten nesiblaškys, teks vienai. Lonely life.

4. Nacionalinė dailės galerija.
Po pernai aplankytos meno parodos labai noriu į dar daugiau. Visuomet eidama mieste praeinu pro nacionalinę dailės galeriją, bet niekuomet neužsuku. Šie metai bus tie, kai ten atsidursiu. Pinky promise.

5. TV bokštas.
Prisipažįstu, niekada nebuvau televizijos bokšte. Skundžiausi podei tol, kol ji pasakė "gerai, šiais metais pakilsim". Vėliau dar išgirdau tylų nezirzk, bet tai nesvarbu. Nes zirzimu ar ne, vis vien ten apsilankysiu. Faktas: jei ką sugalvoju, visuomet tai padarau/apsilankau. No matter what.

6. Varšuva.
Neignoruosiu fakto, kad Lenkija yra graži. Ir Varšuva man visad patiko. Ieškojau ir pagaliau suradau kelionę, kuri man tiktų ir patiktų. Aišku, tikriausiai kaip ir dažniausiai važiuos tik vyresni žmonės, bet tai dzin. Ir šiaip nebesinorėjo važiuoti autobusu ko ne paros. Reikės taupytis ir kada skrist su lėktuvu. Šakės, koks užsiknisimas važiuoti 15 valandų. Ir dar būna smagu, jei priekyje tavęs sėdi visiški idiotai, kuriems sakyk nesakęs, jie vis vien atsilenks sėdyne (mano kojos ilgos) ir nuspaus tau kojas taip skaudžiai, kad ko ne veiksi. Taigi, visiems keliaujantiems siūlau tokių šposų nedaryti autobusuose. Aš rimtai, pagalvokit apie kitus.

7. Zakopanė.
Taip pat Lenkijoje. Čia yra kalnai ir tuo viskas pasakyta. Ypač laukiu pakilimo į Gubaluvką kalną, kur atsiveria Tatrai (mano širdies palikimo vieta), Gorcų, Pieninių ir Beskidų panorama.

O kur Tu nori nuvykti šią vasarą?

Komentarai

  1. Privalai aplankyti televizijos bokštą! Prisipažinsiu, labai bijojau ten kilti dėl paniškos aukščio baimės, bet smalsumas nugalėjo. Nuostabu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš gyvenu Užupy, esu Lietuvėlėje iki 13 dienos ir susitikti su kitomis bloggerėmis yra dream. Neradau tavo pavardės šiame tinklarašty, tai gali susirasti mane (Simona Aleksandravičiūtė), jei nori. :)
    O šiaip, jei nesusitiksim, Bekešo kalnas taip pat yra prie must Užupio privalu aplankyti vietų, na ir konstitucija. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šakės! Aš į Vilnių atlėksiu apie 23 dieną, o išlėksiu apie rugpjūčio 5 kažkur. Gal per tą laiką pavyks susimatyti :D kada tu grįši? Būtinai susirasiu :3

      Panaikinti

Rašyti komentarą