WATTPAD

Uoj, manau visos žinome šią svetainę. Istorijos, į kurias įsijautus skaitai visą naktį ir nenori sustoti. Tiesa? O taip. Tiesa. Žinau. Pati tuo įsitikinau. Pati skaitau keturias istorijas ir, leiskite man pasakyti, jos nuostabios. Tos merginos/vaikinai (nesu įsitikinusi kad daug tokių rašo, bet vis dėl to) yra be galo talentingi žmonės, kurie savo mintis leidžia pažinti ir mums. „Vaikai renkasi mirtį“. Vien todėl, kad ši istorija yra sadistiška ir panaši į distopine, yra nuostabu. Neskaičiau dar nieko panašaus. Ech, sužavėjo. ♥. „Žudikės istorija“. Prisipažįstu, labai jau susidomėjau žudikais. Kalta. Bet šito susidomėjimo kaltininkė yra istorija. „Išpažintis“. Štai toks jos pavadinimas. Nuostabi mergina, kuri rašo iš tiesų neįkainojama istorija. Nuostabu, nuostabu, nuostabu, nuostabu!!!... Paskutinioji, kuri sukramsnojama vos per keletą minučių, gal būt valandų. „Dangaus Grafičiai“. Galbūt šiame pasakojame, užrašuose nuoseklumo nerasite. Bet toks nenuoseklus ir nuostabus kūrinys privertė mane parašyti tai, ką rašau dabar. Mano istoriją galite rasti paspaude čia.
Aplamai kalbant apie Wattpad, galiu iš savo pusės pasakyti tik gerus dalykus. Žinote, tų istorijų skaitymas gali prilygti net knygoms. Būna akimirkų, kad štai knygą į rankas neturiu noro arba negaliu paimti. Ir mano išeitis, galutinis variantas, kuriame atsiduria ko ne kiekvieną naktį, yra būtent šita svetainė.
Galbūt ir Tu kažką rašai „Wattpad“? Jei taip, pasidalink. Arba kokia nors istorija, kuria ten skaitai.

Komentarai

  1. Gėda man, bet aš šios svetainės nežinojau :D Reiks panaršyti. Pati kažkada buvau pakvaišusi dėl istorijų ir skaitydavau naktimis valandų valandas, kol neužmigdavau su telefonu rankose. Tik skaitydavau per Facebook'ą. Na, man geriau yra knygos, kai gali versti lapus. Todėl mieliau renkuosi jas, o kitoms istorijoms tada ir laiko nelieka :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš ir Fb istorijų buvau apsėsta. Man taip pat mieliau knygos, tik kartais užeina maištas prieš pačia save ir pradedi daryti viską atvirkščiai. Iš knygų į istorijas, iš popieriaus į internetą. :)

      Panaikinti
    2. Same here. Prieš kelis metus ir aš neatsitraukdavau naktimis nuo istorijų facebook'e, kai nenorėdavau prikelti kitame kambaryje miegančių brolių, kuriems trukdydavo šviesa. -.-

      Panaikinti
    3. Va va, pas mane ir panašiai gan :D

      Panaikinti
  2. Apie "Wattpad" jau esu girdėjusi ne kartą, tačiau jau buvau visiškai pamiršusi, kad toks tinklalapis egzistuoja. Tik pamenu, jog, berods, knyga "After" išgarsėjo ir buvo išleista būtent šios svetainės skaitytojų, susidomėjusių šia istorija, dėka. Jei neklystu :D. Tad ačiū, kad dar kartą priminei apie šią svetainę! :) Su nekantrumu lekiu skaityti tavo kuriamą istoriją ir linkiu neišsenkančio kūrybinio įkvėpimo! ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Knyga „Ar sakiau, kad myliu tave?“ irgi išleista tik todėl, kad toji autorė iš pradžių kūrė "Wattpad", o vėliau tai pateikė redakcijai :)

      Panaikinti
    2. Aš ir norėčiau išleisti knygą, bet pradžiai pasitenkinsiu "Wattped" :D

      Panaikinti
    3. mano svajonėse taip pat yra knygos parašymas ir būtinai ją įgyvendinsiu, tik, nežinau kada... ;Dd

      Panaikinti
    4. Svarbu svajoti ir to siekti, Dovile! :3

      Panaikinti
  3. Nežinau apie šią svetainę nič nieko. :D Tačiau sudominai, tad eisiu paskaitinėti ką nors. c:

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Eik, labai fainų istorijų galima rasti :3

      Panaikinti
    2. O Tu teisi, mieloji. :D Tik kad laiko per mažai mano dienotvarkėje, gaila. Bet verta.

      Panaikinti
  4. labai ačiū dar kart, kad paminėjai mano Žudikės istoriją. jaučiuosi įvertinta!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Žinau šį puslapį, bet niekad neskaičiau istorijų. Reikia kada paskaityt. Gal šiąnakt, nes neužmiegu. Ačiū už idėją ♡

    AtsakytiPanaikinti
  6. taip, turiu paskyrą wattpad'e, kurioje bent pusė mano kūrybos atsiduria. :D https://www.wattpad.com/user/AQilina jei kam įdomu. :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą