VASAROS KONKURSAS

Na tai kaip, pasiruošę nert į vasaros linksmybes? Ta proga, kad vasara, šilta, nebėra mokyklos ir viso kito, nusprendžiau surengti konkursą. Paveikslėlyje matote daiktus, kuriuos galėsite laimėti.
1. Ofc, aš rašau knygų blogą ir nedovanosiu knygos? Čia dabar? Taigi, Matt Haig „Mirusių tėvų klubas“. Pati turiu šią knygą, tad būsim matching. Per vasarą pasakiau, kad ją perskaitysiu, tad knygyne radau ir  nupirkau dar vienam laimingajam/laimingajai. Galėsim vėliau pasidalinti įspūdžiais apie ją.
2. Knygos skirtukas, kurį turėsite nuspalvinti patys. Šakės, aš ant jų pasinešus esu. Ir kadangi jei man kas nors labai patinka, mėgstu tais daiktais dalytis. Toks lapų motyvas, labai gražus.
3. Flash tattoo apyrankė. Čia tos kur užsiklijuoti reikia. Šis dizainas vėl yra vienas mano mėgstamiausių, tai why not?
4. Veido kaukė su mėtiniu šokoladu. Būtent šią bandžiau jau kokius 3 ar 4 kartus ir ji man taaaaip patinka, kad aš nebegaliu. Ir ji yra netestuojama ant gyvūnų. Pagarbos taškas gamintojams!
5. O kaip be kažko saldaus? Neįmanoma gi.
Tai čia yra prizai, su jais jau supažindinau. Dabar judam toliau, kur sakau, ką jums reikia daryti norint laimėti. Paprasta.
1. Turite būti prisijungęs/registruotas skaitytojas. Kitu atveju jūsų bandymas patekti/dalyvauti konkurse nesiskaitys.
2. Laimėtoju taps tas žmogus, kuris bus aktyviausias visą mėnesį. Aktyviausius galite matyti štai čia:
Turite apie mėnesį laiko. Konkursas tęsis iki Liepos 9 dienos. 

Aš čia pasitariau su savo smegenimis ir nusprendžiau, kad Burundukas (Aldėja) tikrai nusipelno prizo. Šią merginą savo bloge matau ne tik konkursų metu. Ją sutinku ir šiaip užsukančia be priežasties. O tos, kurios nelaimėjo, tai nenusiminkit! Rudenį manau bus net didesnis konkursas. Čia ta proga, kad mėgstu rudenį. Šiaip, man patinka dovanoti. *užaugusi būsiu Kalėdų Senele* ai, mestelk man savo paštą į komentarus arba parašyk net pati (knygu.mergaite@gmail.com)

Komentarai

  1. Visur dalyvauju, o niekur nesiseka, tai vat, vėl bandau. Beje, klausimas - prieš šį įrašą esantys straipsniai įsiskaitys ar ne?

    AtsakytiPanaikinti
  2. nieko nežinau, man reikia viso šito gėrio, tad mane bus sunku nugalėti, panelės, stenkitės ;))))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nuostabu. Prisidedu kaip užkietėjusi knygų skaitytoja. ��

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveika, nesenai užtikau šį tinklaraštį, prizai nerealus! Beje, aš ir pati esu užkietėjusi knygų skaitovė, tai su knyga labiausiai sudominai, dalyvauju :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Turiu klausimėlį. O komentarų skaičius skaitysis jau po liepos mėn. ar šio mėnesio? Nes prie komentarų skaičiaus skilties parašyta mėnesio aktyviausios tai šio ar sekančio mėnesio? Tikiuosi supratai.

      Panaikinti
    2. Skaitysis per šį laikotarpį :) O komentuoti galima visus įrašus :)

      Panaikinti
  5. acui uz konkursa, bandysiu buti aktyvi :) nes baisiai idomu koks tas jausmas kazka laimeti :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tas jausmas, kai pamatai savo profilį ir tada pagalvoji: "Bliamba, nežinojau, kad aš tokia aktyvi! Pagaliau atsirado šansas kažką laimėti!" :D Maladiec tu, kad konkursus tokius darai :3

    AtsakytiPanaikinti
  7. Emilija, prizais tikrai stebini :)) Ar jau tą knygą skaitei, kokie atsiliepimai? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dar pati neskaičiau, bet per šį mėnesį pasistengsiu perskaityti :)

      Panaikinti
    2. Šiaip knyga atrodo orginali, kitokia, ar čia tik man vienai taip? :D

      Panaikinti
  8. Tą knygą norėjau pirkti knygų mugėj. Bet baigės eurai ;-D o tos firmos kaukių dar nemėginau, labai smalsu ar jos tikrai tokios tobulos, kaip visi kalba. DALYVAUJU!

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą