RYTO RUTINA | 2016 VASARA

Kuo toliau, tuo labiau mano blogg'as  nebetampa vien knygų blogg'u. Ką dabar. Kitai savo pusei kurti kažkokius kitus namus būtų keista. Jau pripratau prie šių ir gyvenimas dvejose patalpose būtų ne man. Taigi, truputį keičiamės ir čia bus viskas, kas man užeis. Laikui bėgant susipažinsite ne tik su mergina kuri mėgsta knygas, tačiau pažinsite ir visiškai kitokią jos pusę.

05:30-06:00
Dabar aš pramerkiu savo akis ir galvoju, pamiegoti dar penkiolika minučių ar ne. Vasaros pradžioje miegodavau maždaug iki 13:50 ar kažkas tokio, beeeet... Taigi, per šį pusvalanduką sugebu pakilti iš savo lovos, ją pasikloti, susišukuoti, apsirengti ir pasakyti "ate" tėvams.

06:00-06:30
Būna vėsu, tad be galo gera. Ir taip, Emilija užsispyrė kiekvieną rytą nubėgti 2,5 kilometro. Kol kas sekasi itin gerai. Labai patinka. Kol kas rekordas - 18 minučių. Proud of myself. Iš ties bėgant kuo anksčiau, tuo yra tobuliau.

06:30-08:20
Dažniausiai skaitau, darau kokius nors pratimus arba šiaip žiūriu televizorių. Vaikų programą dažniausiai. Kiaulytę Pepą. Aha. Arba Teletabius, jei rodo kartojimą.

08:20-09:00
Pusryčių metas. Iš karto po bėgimo valgyti negalima, tad tik dabar pakeliu savo šikniuką nuo sofos ir einu į virtuvę. Dažniausiai būna salotos arba tiesiog vaisius. Jei netingiu net išsikepu kokią vadinamą "jaučio akį" (ne, akių čia nėra, aš nesu žiauri. Čia tas kai duonoje išpjauni skylę ir kiaušinį į ją įmuši) arba pasidarau karštų sumuštinių.

09:00-10:00
Jei yra laiškų, kuriuos reikia parašyti (mat susiradau penpals ir iš kitų šalių, tad dabar ir laukiu ir siunčiu), tuomet taip ir darau. Piešiu, kerpu, klijuoju, galvoju įdomesnius klausimus nei kaip kad pamėgti "o tai kaips laikaisi?" arba "kuo mėgsti užsiimti?". Jie tinka pradžiai, tačiau vėliau tampa nuobodu klausinėti to paties. Taigi, kiekviename laiške bandau užduotį kokį nors įdomesnį klausimą. Pavyzdžiui: "kokia tavo svajonių mašina?" arba "kokia kultūrą vertini labiausiai?".


Turbūt ties čia ir baigiasi mano rytas.
O koks Tavo rytas?

P.S. Tiems, kas mylit Estelle Maskame knygą „Ar sakiau, kad myliu Tave?“ turiu gerą žinią. Kita jos dalis pasirodys jau kitą mėnesį! OMFG. Aš šiandien tokia laiminga. Per daug laimės. (tik nesakykit, kad aš viena klykiu, šoku ir verkiu vienu metu iš laimės.)

Komentarai

  1. SUPER! Ankstyva kažkokia ;-D
    omg! lietuviškai???????

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bet diena tai nesveikai ilga būna 😂
      Jop, lietuviškai <33

      Panaikinti
  2. Kaip taip sugebi anksti atsikelti? :O Man reiktų pardėti eiti anksčiau miegoti, kad taip atsikelčiau, bet vakare smagiausia skaityti knygą ir ant tiek isijaučiu, kol pradeda imti gilus miegas, tada nusprendžiu, kad užteks. Bet rimtai reikia keisti dienotvarkę :D Beja, tu šaunuolė, kad bėgioji, sportuoji! Reiktu ir man prisijungti :D Tu bėgi su kokia programėle, kuri matuoja nubėgtą atstumą ir laiką? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šeimos įprotis jau čia anksti keltis :D Kažkada bėgau su programėle, tai ir atsimenu, kad toks atstumas. O laiką paleidžiu per paprastą laikmatį :)

      Panaikinti
  3. kiek įkvėpimo sudavė tavo įrašas! labai patiko. teks turbūt ir man pradėt bėgioti.. :D na, mano rytas kiekvienąkart skirtingas, nėra ilgalaikės dienotvarkės, viskas priklauso nuo to, kada aš atsikeliu ir ką tuo metu noriu veikti :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai smagu paskaityti kitokio tipo įrašą tavo bloge :D Smagu, kad užsiimi sportu :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Šaunuolė, kad sugebi taip anksti atsikelti ir dar sportuoti! Čia mano svajonė :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai ankstyva. O ir gerai. Nuo ankstaus ryto galima daug daugiau nuveikti ir pamatyti. Mano rytai daug nuobodesni ir vėlesni. c:

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą