ESTELLE MASKAME „AR SAKIAU, KAD MYLIU TAVE?“

Aš klykiu. Visai neperdedu. Esu įpykusi, ne veikiau įtūžusi. KAIP TAIP GALIMA?
Pradėsiu nuo pradžių, kad būtų aišku apie ką aš čia iš viso veblenu. Idlinos tėvai yra išsiskyrę, tėvas su ja nepalaiko ryšio 3 metus ir staiga pakviečia pavasaroti pas save, Santa Monikoje. Čia ji atvykusi sužino, kad turi tris įbrolius. Tėčio naujosios žmonos sūnūs iš pirmosios santuokos. Septyniolikmetis Taileris, trylikametis Džeimis ir vienuolikmetis Čeisas. Viskas ten vyksta gan nykiai, nes tėvas nerodo jokio entuziazmo matydamas dukra. Manau puikiai suprantate kaip kartais būna. Taigi, mūsų Taileris yra kažkas panašaus į svajonę. Na, tikrai nepritariu viskam ką jis daro, bet... Susikūrus jo paveikslėlį mintyse, jo būdo bruožus ir visą kitą tai jo, jis panašus į labai faina vaikiną. Ką aš čia nusišneku. Gerai, taigi, jis yra tas blogiukas, kuris svaiginasi per visus įmanomus vakarėlius. Bet, jis yra vegetaras. Pagarba autorei už tokį jo būdo bruožą. Nuo čia ir prasideda mano simpatijos šiam vaikinui. Dar jis labai uždaras ir turi daug paslapčių. Žodžiu, iš pradžių Idena nemėgsta Tailerio. Ir man, ir jai, atrodo kad tai vaikinas pats pirmas pradeda jos nekęsti. Bet prieš jos naujos draugės Meganos gimtadienio vakarėlį jie pasibučiuoja. Ir nuo to viskas prasideda. Jie ten lialialia, aš nepasakosiu, nes sugadinsiu visą įdomumą. Nors man labai dabar maga tai parašyti. Apsieisit, nesugadinsiu keleto vietų, per kurias skaičiau įsitempusi ir tokia kaip ant adatų būdama. Galiausiai jis papasakoja jai savo paslaptį. Išsiskiria su mergina Tifane, kad galėtų būti su Idena. Ir ką jūs sau manot? Ji tik pasako, kad tai, ką jie daro yra be proto blogai, nes jie yra viso labo įbrolis ir įseserė. Am, labas? Taip norėjosi supurtyti merginą už pečių, pastatyti ant kojų, po to pargriauti, kartoti veiksmą šimtus kartų ir gerai trenkti per veidą, kad net atsistojau ir toliau skaičiau vaikščiodama. Skaitydama Epilogą vos ne verkiau, nes pagalvojau "omfg, dabar ji su Taileriu bus kartu, taip taip taip... Omfg kaip tai tobula." Aha. Ji draugauja su jo draugu Dinu. Labas, mergaite, kur tavo protas?! Nesakau, Dinas man nuo pat pradžių patiko, bet.. Bet... Taip negalima... *mintyse skeliu jai smarkų antausį už tokį sprendimą skaudinti Tailerį* Bet ji vis vien ateina pas savo įbrolį ir, kaip davė suprasti autorė, arba suprato mano sugadinta vaizduotė, jie vis dar myli vienas kitą ir stengiasi nutaikyti progų pabūti vieniems.
Žodžiu, aš rimtai noriu dar stipriau klykti nei pirmai. Žinau, kad yra dar dvi knygos dalys. Kažkur skaičiau, kad autorė ankščiau viską rašė Wattpad, tad manau lėksiu ten paieškoti šito kūrinio anglų kalba. Žmonės, aš meldžiuosi, kad jie gale liktų kartu.
P.S. tiems, kas skaitysite knygą, patariu įsidėmėti grupės „La Breve Vita“ žodžius, velniškai geri.
 Ištrauka iš 384/385 psl. kuria pasakė solistas :
-Turėjau draugą... Pavadinkim jį Bobiu, Taigi turėjau draugą Bobį - jis buvo tikras pragaro vaikis. Kartu įstojome į koledžą ir dalijomės tuo pačiu kambariu. Bobis studijavo teisę. Ir žinot, ką? Bobis velniškai nekentė įstatymų. Norėjo vaidinti muzikiniame teatre, bet kalė teisę. Žinot, kodėl? Todėl, kas visuomenė yra šūdo gabalas. -Solistas papurto galvą ir truputį atsikvepia, prieš kalbėdamas toliau. - Bobis patyre tikrą pragarą, kol baigė teisės studijas. Vaikinas iššvaistė ketverius metus, darydamas, ko visai nenorėjo, nes nuo vidurinės mokyklos laikų žmonės pliauškė apie jį, nuolat klausinėjo, kas jį domina. Ar žinote, kaip Bobis jaučiasi dabar? Jaučiasi užknistas, kam studijavo sušiktą teisę. Taigi spjauk į kitų nuomonę apie tave ir tavo sprendimus. Jei, po perkūnų, esi gėjus, apkabink kitą tokį pat šiknių! Jei nori atidaryti savo dažų parduotuvę, tai, po velnių, ir atidaryk ją. Liaukitės bėgę nuo savęs!

Komentarai

  1. Dar kaip tik vakar knygyne užmačiau šitą knygą, bet kažkodėl prasilenkiau Regis, padariau klaidą Nuu kodėl per vėlai užmatau Tavo postus? :D :xx

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būna, būna :D Dabar lauksiu kitų dviejų dalių kaip išprotėjus <3

      Panaikinti
    2. Ir ne pirmas kartas. :D Spėju, reikės vėl važiuot iki knygyno arba nueit į biblioteką paieškot.

      Panaikinti
  2. Maneee labai sudomino ši knyga! Būtinai perskaitysiu ;)
    P.s tavo sarkazmas tobulas :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Blemba, negaliu skaityt straipsnio, nes knygą skaitau ir bijau, kad spoilini :-D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Muhahah :D Kai perskaitysi, galėsim padiskutuoti! :3 nes šakės, manau ir tau užeis toks noras po jos :D

      Panaikinti
    2. Jie rimtai pasibučiavo knygos vidury. Ah :-D

      Panaikinti
    3. Aš ne apie bučinius, o apie ilgą delsimą :-D

      Panaikinti
    4. Šiaip jo, ilgai uždelsta, bet vis vien taaaaip nesveikai įdomi ji man :D

      Panaikinti
  4. Hey, aš irgi skaičiau šią knygą. Iš pirmo labai prieštaravau tam, nu nes jie gi ibrolis ir isesere. Bet skaičiau toliau, man patiko. Labai nuliūdau, kai Idena pradėjo susitikinėti su Dinu, bet manau, kad jie gražiai atrodo kartų.

    Žiauriai laukiu antros dalies, kad net rankos nieži....... ohhhh...

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą