BALANDIS

Seniai seniai, kažkada šio blogo istorijoje, Emilija jau rašė tokį įrašą. Bet sugalvojo parašyti dar kartą. Juk čia so much fun.
Mokykla

Pirma apie ką pasakoju, tai mokykla. Kol neužmiršau ir minties nenukovė kitos. Nežinau kas žino, kas ne, bet jeigu ką tai mokausi IIG klasėje (dešimtoje, kitaip tariant). Gavosi, kaip gavosi, tačiau šį mėnesį praleidau vos ne visus antradienius namie. Specialiai ar ne tai net pati nežinau. Girdėjau gandus, kad visi Lietuvos dešimtokai egzaminus/patikrinimus šiais metais laiko ta pačia diena. Tai nežinau, čia tiesa ar kaip. Bet mes anglų kalbos patikrinimą laikėme 19 dieną. Maksimumas buvo 60 balų. Sugebėjau surinkti net 52! Jei rimtai, tai nesitikėjau net 30. Bet kas labiausiai nustebino tai tai, kad iš rašymo, kuris man velnioniškai nesiseka, sugebėjau surinkti visus balus! Vieną klausymo užduotį pramiegojau, išvis smagu. Taip pat šį mėnesį sugebėjau iš chemijos sugebėjau gauti tiek 10, kad jei ir nebegaučiau pažymio, išeitų beveik 10. Apvalinus, tai tikrai 10. Veri hepi kid. 

Sportas

Kas kas, bet su šituo nedraugavau niekad. Lankiau zumbą, mečiau. Pradėjau bėgioti, mečiau. Viską metu. Bet pasakiau sau, kad reikia nustot verkt, valgyt ledus ir žiūrėt serialus, o verčiau išnešti savo masę į lauką ir kažką nuveikti. Taigi, bum bum. Vėl pradėjau lankyti zumbą, kas nebandėt, labai rekomenduoju. Taip pat kartą į savaitę vėl einu į vykstančius tempimo pratimus. Beveik (!!!) padarau špagatą. Buvau pabėgioti daugiau nei 3 karus, cha, dega verkia mano riebalai. Ir x skaičių išlėkiau su dviračiu. Žodžiu, sportuosju, ir bandau vykdyti šių metų goal'us: padaryti špagatą, turėti trokštamą figūrą ir būti sveikai.

 To do list

Aš, kaip ir dauguma, turiu savo to do list. Kiekvieną mėnesį stengiuosi įgyvendinti nors punktelį iš jo. Taigi, šį mėnesį aš: 
1)Padariau įsimintiną motinos dieną. Nupirkau mamai puokštę rožių, tigro akies akmenuko pakabutį, laimės piliulių. Iki pat ryto išsaugojau (!!!) tortą ir gaminau aš vieną. Mama liko nustebinta, nes aš negaminu. Nebent labai valgyt noriu.
2) Aplankyti muziejų. Nebe prisimenu kada paskutinį kartą viename tokiame buvau. Rimtai. O jie man patinka, tad pasitaikius galimybei ja pasinaudojau. Šį kartą tai buvo Jurbarko krašto muziejuje.

Filmai/Knygos/Serialai

Pat geriausias filmas kurį mačiau per visą mėnesį tai „Nuostabi dabartis“. Labai paprastas, tačiau gražus filmas. Tačiau juoktis privertė „Kaimynai“. Rimtai, jei reikia geros dozės juoko ir pasimokyti kaip išvaryti kaimynus iš proto, rekomenduoju. Geriausia skaityta knyga - Amy Ewings „Brangakmenis“. Knyga, kaip ir minėjau apžvalgoje, yra „Divergentės“ ir „Atrankos“ mišinys. Bet patiko. Kažkas truputėlį kitokio, bet tokio pat. Žodžiu. Aišku, serialu pasirinksiu American Horror Story, Freakshow. Šį mėnesį pagaliau užbaigiau jį žiūrėti. Galiu teigti, kad mėgstamiausias veikėjas visą laiką buvo Klounas. Patiko jis man labai labai ♥ Net labiau už Džimį

Nutikimas

Ką aš žinau kiek čia to nutikimo. Bet buvo taip. Graži pavasario diena, kai Emilija ėjo į biblioteką naujų knygų. Ką gi ji mato? Ji mato grupelę jos amžiaus vaikinų prisikabinusiu/muštynes rengiančių su daaaaug jaunesniu berniuku. Čia sąžininga. Jiems apie 16, vaikui 10. O taip, kaip sąžininga. Bet pala, pabaigai paliksiu geriausia, už ką. Žodžiu, šiaip esu tylenė ir neisreiškiu. bet jei reikia, galiu tapti tikra aštrialiežuve ir pati dėl to nukentėti. Gavosi taip, kad pati pradėjau kažką blevyzgavot tiems bernams, ir jie kaži kaip ten mane pavadino. Gavosi taip, kad viena jų pažįstu. Supraskit, močiutės kaimynės. Tai žodžiu, aš prie jo ir prikibau. Kiti pamatė kokia trenkta esu ir pasitraukė. Padėjau tam berniukui atsistoti, nuėjom kartu į biblioteką. Žodžiu, va čia tai funny. Už ką? Už tai, kad jis ėjo pasiimti knygos. Bet tai taip ir baigėsi.

Na va. Per greitai man tas balandis prabėgo. Pumpurmumpumpum ir nėra. Nesąžininga...

Komentarai

  1. Žaviuosi Tavo poelgiu. O dėl American Horror Story gerbiu. Geeeras serialas.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. AHS yra gyvenimas! Tik va reikia prisiversti baigti 5 sezoną

      Panaikinti
  2. Šaunuolė dėl berniuko ♡ nu nereali esi.

    AHS man toks š pasirodė ;-D yoač antrame sezone. Wtf.

    Kaip sekasi padaryti/nepadaryti špagato? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Antras sezonas ir man toks š, bet kiti tai ♥
      Špagatui trūksta gal 10 cm, kad būtų pilnas :3
      Ačiū! ♥

      Panaikinti

Rašyti komentarą