TAG: AŠ ♥ PAVASARĮ

Visų pirma, tai labas. Antra: iškart sakau, kad šiaip man pavasaris neturėtų patikt. Ne nu jis man patinka, gražios spalvos, bla bla bla. Bet vat problema, kad aš vos ne viskam alergiška: žiedadulkėms, dar ten kažkam kas būna tik pavasarį, žodžiu vaistų saujos vėl. Bet šiaip labai myliu pavasarį. Tai net nežinau, kas nors atliko šį tag'ą ar ne, bet aš darau. Pasinešiau ir aš ant tų tag'ų, smagu juk atsakinėti į klausimus, ane?
1. Mėgstamiausias pavasario nagų lakas?
Pastelinės ir dar matinės spalvos mane visuomet užburia. Bet jei jau rinktis vieną, tai būtų violetinė (nu arba purpurinė ar dar kaip kas ją vadinti įpratę).

2. Must-have lūpų spalva?
Čia jau aš, kaip aš. Aš? Be raudono lūpų dažo? Pfff... Jūs, šita, nejuokaukit. Pavasariui renkuosi šviesesne raudoną, nu bet vėl, šie metai man matinės spalvos metai. Bet šiaip bandau pratintis prie kokių nors nude spalvyčių. (heh, sėkmės man)
3. parodyk mėgstamiausia savo pavasarine suknelę!
O čia būtų jau labai keista, jei pasakyčiau, kad tokios nėra? Ta prasme, man jos gražu, bet aš niekad neišsirenku tos, su kuria jausčiausi gerai ir patogiai. Ar gražiai. Bet paieškos vyksta. Kai tokia atsiras, pasirodysiu.
4. Kokia Tavo mėgstamiausia gėlė?
Ramunė. Ai, žinot dar tas tokias patvoriuose augančias saulutes? Tai vat. Ramunės ir saulutės yra mano pačios pačiausios. Čia aišku dar ir dėl to, kad paprasčiausiai esu alergiška žiedadulkėms, o nuo šių, nors ir būna ant mano stalo, alergija nekyla. Tai jei kas kada dovanosit man gėlių, tai ramunių. Jokių rožių ar tulpių. Fe.
5. Mėgstamiausias pavasarinis aksesuaras?
Ūūūū, vieno būtent tokio neturiu. Tačiau šių metų mano trend'as nr.1 yra mood ring. Tikiuosi kas nors dar prisimena juos iš savo vaikystės dienų, tiesa? Tai žodžiu, aš tokių turėjau nesuskaičiuojama skaičių ir dabar pamačius tokį širdis apsalo, piniginė atsivėrė ir jis užsimovė ant mano pirštuko. Džiaugiuosi. Labai <3
6. Apie kokia šio pavasario tendencija esi labiausiai laiminga?
Prašau man pasakyti, kad aš ne viena, kuri neseka madų. Kaip ir kiekvieną pavasarį man labiausiai patinka visokie suvarstymai ir nėrinukai. Niekad negaliu atsispirti pastelinėms spalvoms, raišteliams, nėrinukams ir bet kam, kas tokie švelnūs ir, ale, mergaitiški. 
7. Mėgstamiausia pavasario žvakė?
Jei klausiant apie kažkokį special pavadinimą, tai jos nėra. Tačiau vanilės kvapas ar kažkas gaivaus visuomet dega mano kambaryje. Nors šiuo metu dar vis deginu nuo Kalėdų likusia žvakę, kvepia skaniai, imbieriniais sausainiukais. Va. Eisiu išsikept.
8. Mėgstamiausias kūno purškiklis/kvepalai pavasarį?
Katy Perry „Killer Queen“. Gavau juos prieš beveik metus, Velykų proga. Ir jie man toooookie faini. Ypač pavasarį. Ir dar pavadinimas. Žodžiu, kvepalai, kaip ir Katy Perry, yra dieviški.
9. Koks pavasaris ten, kur Tu gyveni?
Čia, Veliuonoje, prie pat gražiojo Nemuno, jis gražus. Tikrai. Smagu išeiti į lauką, atsistoti miestelio centre ir matyti kaip saulutė šviečia į vandenį. Ir apskritai čia buvo taip gražu. Taip, buvo. Dabar man patinka tik Nemunas ir ta Saulė, nes jie vieninteliai nepasikeitė. Įsivaizduojat? Nusprendė iškirsti medžius ir dabar taip bum, plika. Ne nu, ačiū, grąžinkit man medžius ir visą žalumą. Pasigirsiu, yra dar ir saldainiai su mano miestelio pavadinimu. Cha. Čia jums ne bet kas. *toks žiauriai crazy juokas*
10. Koks Tavo mėgstamiausias dalykas apie pavasarį?
Žaluma, vėl tekantis Nemunas, vis šiltėjantis oras, žmonių pagausėjimas lauke (čia gerai, nes išeini kartais į lauką ir viena esi, gali klykt kiek širdis leidžia, nieko nėra aplinkui), visos tos spalvos... ♥
11. Ar esi pavasarinė švaruolė?
Ir taip, ir ne. Pas mane nėra tokio atvejo, kad mėgčiau švarą tik pavasarį. Būna užeina, sutvarkau, nublizginu visus namus. Tačiau būna ir atvejų, kai juos taip apverčiu, kad pačiai baisu...
12. Kokių planų turi šiam pavasariui?
Aš, kaip ir kiekvieną sezoną, turiu susidariusi to do list. Keli iš šio pavasario punktų yra peržiūrėti AHS 4 ir 5 sezonus, surengti arbatos vakarėlį, padaryti tą sulčių išsivalymą, savaitę laiko nevalgyti jokių cukraus turinčių produktų, surengti fotosesiją Raudonėje, perskaityti nors vieną biografiją, išmokti savarankiškai gaminti pudingą, paragauti kalmarų ir dar daug kitų....
Done. O kam kitam reikėtų atlikti šį tag'ą? Visiems. Kas nori, žinoma. Bet būtų manau ir man, ir kitiems, smagu išgirsti kas dar, ir kaip, myli šitą pavasarį.
Čiau! ♥

Komentarai

  1. Ir aš dievinu ramunes. Ir šiaip lauko gėles. Pievų vaiks:>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš ir, gerai kai bent lauko gėlės nesukelia didelės alergijos :D

      Panaikinti
  2. Ramuunės yra gražiausios ir mieliausios gėlės, einančios po alyvų kvapo. Viską atiduočiau už alyvų kvapą. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Alyvos man gražu, bet negaliu būti arti jų. Labai reaguoja mano organizmas/kūnas į jų žiedadulkes...

      Panaikinti

Rašyti komentarą