TAG: 25 BOOKISH FAKTAI APIE MANE

O Dievuliau. Net 25. Aš pati neįsivaizduoju kaip aš žadu tiek parašyti. Nu bet mėginam.
1. Kai skaitau knygą, visuomet įsivaizduoju save joje. Pavyzdžiui, jei kas nors miršta, aš vėliau įsivaizduoju, kad aš kažkokiu būdu juos sustabdau. Čia ale lydekai paliepus, man panorėjus, aš atsirandu kažkur knygoje ir išgelbėju veikėjus nuo pražūties. Taip galiu sėdėti valandų valandas žiūrėdama į vieną tašką ir per nauja kurdama scenarijų. Gan keista. Žinau.
2. Niekaip negaliu skaityti su bet kokiu skirtuku. Prieš pradedant naują knygą, būtinai turiu išrinkti jai skirtuką, pajausti ar šis skirtukas tinka knygai.
3. Jei man labai patinka viena ar kita vieta skaitomoje knygoje, tai, galima sakyti, visada ją išmokstu. Mintinai.
4. Dažniau užsuku į biblioteką nei į knygyną. Jei jau perku knygas, tai nebent per gerus išpardavimus ar knygų mugėje.
5. Kiekvienais metais stengiuosi perskaityti daugiau nei 50 knygų.
6. Negaliu pakęsti skaityti knygų virtualioje erdvėje.
7. Mano mėgstamiausia youtube'rė, kuri šneka apie knygas yra readbyzoe.
8. Turiu daugiau nei 100 knygų skirtukų.
9. Negaliu skaityti daugiau nei vienos knygos vienu metu. Tiesiog neišeina, atrodo susimaišau ir pradeda maišyti veikėjai ir  nutikai ir ai... supratot...
10. Man labiau patinka knygos kietu viršeliu, nei minkštu.
11. Nesu didelė fantastikos mėgėja, renkuosi labiau realistines knygas.
12. Mano mėgstamiausi autoriai yra John Green ir Melvin Burgess.
13. Bandau skaityti daugiau knygų anglų kalba, o nežinomus žodžius, jei tokių būna, paprasčiausiai išsirašau ir vėliau pasižiūriu jų reikšmę.
14. Esu bandžiusi/pradėjusi rašyti porą kūrinių, tačiau kažkur viduryje mano mintys nutrūksta ir nebe sugebu pabaigti.
15. Aš nesu išbandžiusi audio knygų, ir net nemanau, kad jos man patiktų.
16. Visuomet turiu turėti arbatos puodelį kol skaitau. Nors ir negeriu ir nevalgau kai skaitau, tačiau arbatos skleidžiamas kvapas ir garai duodą man ramybę, kurios man reikia skaitant.
17. Kai skaitau, dažnai juokiuosi garsiai. Žinoma, jei juokinga.
18. Reta knyga gali mane sugraudinti
19. Nelabai skaitau lietuvių autorių kūrinius, net nežinau kodėl.
20. Knygos mane patraukė kuomet buvau septynerių metų. Dėl to turiu būti dėkinga kai kuriems klasiokams, kurie nusprendė mane ignoruoti, todėl pasiėmiau į rankas knygą, kad nesijausčiau vieniša.
21. Vis dar nesu perskaičiusi nė vienos biografijos.
22. Dažnai turiu per didelius lūkesčius, todėl nusivylimas viena ar kita knyga man yra gan dažnas reiškinys.
23. Be galo mėgstu bet ką, kas yra book related. 
24. Turiu nesibaigiantį sąrašą knygų, kurias privalau perskaityti. dabar jame yra beveik 200, ir jis kiekvieną dieną vis pildosi. Aha. Turiu ką skaityti vos ne iki mirties.
25. Niekuomet nesuprantu žmonių, kurie perka ta pačia knygą tik todėl, kad jos kitoks viršelis.
Jau? Viskas? Na va. Nebuvo taip sunku kaip tikėjausi. O šį tag'ą labai labai labai noriu perduoti kelioms merginos (kiek pastebėjau, tai jūs irgi mėgstat skaityti. Galit daryt net ne bookish o tiesiog faktus apie save. Čia tiesiog. Jo. Vardinu.). Tai:
Burunduko RašliavosJuodas DebesisPeroksidinės Blondinės blogas; ir... hmm.. turbūt viskas. Bet šiaip, tai skatinu tokį įrašą padaryti visas ir visus. Nesvarbu. Bloge ar komentaruose. Mielai perskaitysiu!
O dabar. Iki! ♥

Komentarai

Rašyti komentarą