KONKURSAS

Sėdžiu, žiūriu į savo knygų lentyną ir matau daug knygų. Dar prisimenu kitame kambaryje stovinčias tiesiog ne lentynoje, bet kažkur krūvelėje ir pagalvoju, kad turiu jų per daug. Tada atėjo mintis, kad galėčiau daugumą padovanoti. Kita mintis: kuria? Visos tokios brangios širdžiai, tokios įdomios, skaitytos jau porą kartų... Tuomet akys užkliuvo už vienos, kurią man pernai knygų mugėje rekomendavo sielos sesuo. Sakė pati norinti labai jau ją paskaityti. Ji buvo jau gan ilgą laiką įtrauktą į sąrašą „tu turi dar šias knygas:“. Ilgai negalvodama priglaudžiau knygutę ir laiminga pradėjau skaityti. Vienareikšmiškai: nepatiko. Nors, kiek girdėjau, kitiems ji be galo patinka. O man ne. Stengiausi ją pamilti, labai. Bet nepavyko. Gal yra norinčių priglausti šią nelaimėlę? Mano namuose, tarp mano mylimųjų jai negera. Ji žino, kad man nepatinka, o jos versti gyventi su savimi nenoriu. Taigi, mes abi trumpai apsitarėme, ir nusprendėme, kad jai laikas man padėkoti už suteiktą pastogę ir išeiti ieškoti geresnių namų, kurie ją mylėtų labiau.
Manai, Tavo namai tokie?
Viskas ką tau reikia padaryti tai:
1. Būti šio tinklaraščio skaitytoju;
2. Pakomentuoti kodėl manai, kad Tavo namai jai yra tinkama vieta. Ir dar brūkštelti savo elektroninį paštą.
Žmogutis, kuriam atiteks knyga paaiškės kovo 20 dieną, tad per atostogas jau galėsiu išsiųsti. (Nu čia aišku atsižvelgiant į tai, kaip pas mus, beveik kaime, užsimanys dirbti paštininkės. )
P.S. Jei nugalėtoja neatsilieps iki 21d., 14:00, rinksiu naują.

Komentarai

  1. Atsakymai
    1. Aš ir nesuprantu kodėl :( mintis atrodo graži, tačiau jau taip nenoriai skaičiau, kad negaliu... :(

      Panaikinti
    2. va būtent. Aš noriai, nes tikėjausi kažkokio "bum" ant galo, bet neįdomiai ;-(

      Panaikinti
    3. Su laimėtoja tapome labai artimomis, tikromis laiškų draugėmis. Iš savo pusės labai džiaugiuosi, kad taip viskas susiklostė :3

      Panaikinti
  2. nes man patink knygos, kurios paprastai nepatink kitiems.

    dalmantaite.dovile@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Perskaičiau aprašimą apie knygą ir gan idomu pasirodė, norėtusi perskaityti ir sužinoti, kaip visa tai išgyveno Džeikas. Knygoje pateikta neilinė istorija (ne taip, kaip kaikuriuose knygose buna myliu nemyliu :D) Todėl aš jei atrasčiau vietos, savo nedidukėje knygų lentynėlėje :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ai, dar mano el paštas, tas išsiblaškimas per tuos namų darbus, mokykla žudo vaukus (tiesioginę ir perkeltine prasme) :D
      armanda.ralyte@gmail.com

      Panaikinti
    2. Sveikinu, sveikinu, sveikinu! ^^

      Panaikinti
  4. Nes mano namai mėgsta priglausti knygas. Pačiai taip pat reikia skaitalų, jog sukaupčiau kuo didesnį perskaitytų knygų skaičių. Visgi, ne visų nuomonės apie knygas yra vienodos, tad galbūt "mano namams" ši knyga patiks.

    skirmante6@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. O jau kokia įdomi atrodo paskaičius aprašymą.. :o
    Patinka man labai tokio sukrečiančio ir verčiančio susimąstyti tipo knygos ir galbūt, jei pasistengsiu įsiskaityti, patiks ir ši!
    ieva8621@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą