KNYGŲ MUGĖ 2016: PIRKINIAI

Sveiki!
Taigi šiandien noriu labai pasidalinti su jumis savo 2016 metais Vilniuje vykusios knygų mugės pirkiniais. 
 Taigi iš pradžių įkeliu nuotrauką kurioje matome visus mano pirkinius, atsiminimus ir gautas dovanėles. Galiu pasakyti, kad šiais metais knygų prisipirkau tikrai kur kas daugiau nei pernai. 2015 metais nusipirkau „vos“ 12 knygų. Nors, tiesa pasakius, mama buvo liepusi nusipirkti tik kokias 3-4. Kaip jau suprantate ji vos neišprotėjo nuo tokio skaičiaus, todėl šiais metais neberibojo manęs tam tikru skaičiumi, nes puikiai suprato, kad bet kokie žodžiai manęs neatbaidys nuo knygų. Šiais, 2016 metais, nusipirkau dar daugiau širdžiai mielų knygučių. Bet tai „tik“ viso labo 18 knygų. Nedaug, tiesa? Mama vos infarkto negavo, bet ne tik dėl knygų kiekio tačiau ir dovanos kurios ji norėjo jau ilgą laiką tačiau vis surasdavo ką nors reikalingesnio...
Pirmoji vieta kurioje apsilankiau buvo „Knygų klubas“ stendas. Čia vyko akcija 3 knygos už 12 eurų. Taigi nusipirkau tokias tris knygas kaip:
1. Jay Asher „Trylika priežasčių kodėl“. Knyga apie nusižudžiusia panelę Hana Beiker. Ši mergina palieka keletą kasečių su atskleistomis paslaptimis kodėl ji tai pasielgė.
2. Patricia McCormick „Niekada nesuklupk“. Istorija pasakoja apie Kambodžoj gyvenantį vaikiną Arną ir į jo miestą atvykusius raudonuosius khmerus. Knyga apie karo vaiką, kuris tampa taikos skleidėju.
3. Kathrin Schrocke „Kavinė FREAK CITY“. Pasakojama apie vaikiną Mika, kuris įsimylėjęs labai gražia, energinga, guvia ir kurčia merginą vardu Lėja. Dėl jos vaikinas pasiryžta išmokti gestų kalbos, tačiau tėvai ir draugai į tai žiūri gan skeptiškai.
Vėliau užsukau į „Nieko rimto“ stendą. Čia nusipirkau dviejų skirtingų dizainų ir dydžių laiškų popieriaus, nesusilaikiau ir nenusipirkusi labai gražių tatuiruočių, taip pat kortelių, kurias žadu naudoti vietoje knygų skirtukų. Joms niekaip negalėjau atsispirti, juk jos tokios mielos, beje gan smulki ir miela dovanėlė keletui draugių! Tiesa, tik dabar pamčiau, kad nuotraukoje trūksta dar dviejų daiktų. Tai būtų ženkliukai. Vienas labai panašus į mažesnį popierių, su galaktikos ir erdvėlaivių dizainu. O antrasis su užrašu „Šiandien aš princesė“.
Nusprendusi, kad man reikia gryno oro išėjau į lauką o iš ten pasukau į bukanistų salę. Joje pardavinėjamos knygos (ir ne tik) kurios jau yra perskaitytos žmogaus ir jis paprasčiausiai jų nebenori.
1. Jil Karoly „Ar aš ne cool?“. Apie šia knygą galvojau jau gan ilgai. O pamačiusi ją vos už 2 eurų kainą niekaip negalėjau padėti į šalį ir iškarto glaudžiau sau prie širdutės.
2. Jane Austen „Persuation“. Jei neklystu, tai jau mano trečioji knyga anglų kalba. Apie šią knygą taip pat jau pakankamai ilgą laiką mano galvoje sukosi mintys, vienu metu buvau net nusprendusi pirkti internete. Apie šia knygą išgirdau iš daugumos youtube'rių ir niekaip negalėjau jos padėti atgalios į vietą kai ji tekainavo vos 4 eurus ir taip meldžiamai žiūrėjo į mane ir tyliai tyliai, vos girdimai šnibždėjo „pasiimk mane su savimi, prašau...“.
3. Melvin Burgess „Ledi. Kalės gyvenimas.“. Net nebeskaičiuosi kiek šio autoriaus knygų esu perskaičiusi. Nebuvo nė vienos knygos kuri nebūtų įsirėžusi į atmintį. Apie šia knygą nuomonės yra be galo skirtingos, tad nekantrauju pati ją atsiversti ir pradėti skaityti. Tiesa, grįžusi namo pradėjau klykti. Net nepastebėjau, kad knyga kuria nusipirkau vos už 2 eurus yra su paties autoriaus parašu! Podė pažiūrėjo į mane ir paklausė ar aš neišprotėjau... Vis dar negaliu patikėti, kad įsigijau tokį lobį!
4. Ruta Sepetys „Tarp pilkų debesų“. Turbūt tikrai daugumai gerai žinomas kūrinys. Pamačiau ją už keturis eurus, tačiau kadangi turėjau 25% nuolaidų, gavau vos už 3.
5. Knygos skirtukas su E raide. Kadangi dar neturėjau tokio tipo knygos skirtuko nesusilaikiau ir įsigijau. Patinka. Labai.
Vėliau užsukau į „baltos lankos“ leidyklos kampelį ir įsigijau viso labo vieną knygą. Tai būtų Stanislava Nikolova Čiurisnkienė „Second life. Gyvenimas tinkle“. Jau kažkur, pas kažką girdėjau apie šią knyga o pamačiusi realybėje ir vėlgi, vos už 1 euro kainą, niekaip negalėjau atsisakyti ir priėmiau ją į savo knygų namus.
„Metodika“ leidykloje taip pat įsigijau dvi knygas.
1 Matt Haig „Mirusių tėvų klubas“. Knyga taip pat jau seną laiką yra įrašyta į mano norimų sąrašą tad pamačius nesugebėjau atitraukti žvilgsnio. Teko truputėlį prasibrauti iki jos, tačiau ji buvo to verta (tikiuosi). Kainavo vos 2 eurus.
2. Lloyd Jones „Ponas Pipas“. Tikrais istoriniais įvykiais paremtas romanas. Tiesa, šia knygą rekomendavo pardavėja tad paklausiau jos patarimo ir priglaudžiau šią knygutę. Kainavo vos 1 eurą, čia aš ir pagalvojau: nu ir jei nepatiks? Galbūt patiks kam nors iš giminaičių ar draugų?
Užmačiau „obuolys“ leidyklos spalvinimo knygutes ir kojos pačios, neklausiusios proto balso, mane ten nunešė. Taip jau gavosi, kad nusipirkau 60 spalvinimo knygų skirtukų ir mažą, kaip pardavėja sakė, kišeninę spalvinimo knygelę. Iš tiesų tai manau bus gan patogu, nes dabar nešiotis didesnę yra nepatogu ir nepraktiška. O vis dėlto kartais nutinka taip, kad knygos kaityti nesinori tačiau norisi kažką daryti.
Vėliau jau net nebe pamenu kokiame stende, jei neklystu „Delfi“, nusipirkau šias dvi knygeles.
1. Lieknėjimo biblija. Ne, ne, kūdėti aš tikrai nežadu. Nors... Jei rimtai tai puikiai žinojau, kad knygelė praverstų ne tik man bet ir mano draugėms ar šeimos nariams. Juk kartais prižiūrėti savo kūną yra tiesiog privalu! (badauti, žinoma, negalima ir draudžiama!)
2. Jurga Baltrukonytė „Visiškai slaptame dienoraštyje atskleistos didžiausios Gagos gyvenimo kiaulystės“. Vos perskaičius pirmąjį puslapį knyga pasirodė be galo šmaikšti, tad puikiai tiks tomis liūdesio kupinomis dienomis! O beje tai ir pati pigiausia mano įsigyta knyga -  vos 0,50 euro centų!
Na štai ir patys brangiausi pirkiniai. Ir kaina ir mamos šypsena. Mano mama ja be galo seniai norėjo Nijolės Narmontaitės knygos. Pamačiusi abi iš karto jas nupirkau ir paprašiau, kad autorė pasirašytų. Parodžiusi mamai pamačiau tą man gerai žinomą nustebimo, džiaugsmo ir be galinio dėkingumo šypseną ir laimės ašaras. Atviri tariant, aš ir mano mama esame užkietėjusios knygų žiurkės, kurios pamačiusios seniai trokštamas knygas nesulaikome emocijų. Pirmą kartą kai mama jas beveik nusipirko jai sutrukdė mano tėvas su savo pasakymais, kad jos nereikalingos (mieli žmonės, jei jūs mėgstate skaityti ir kažkas jums sako, kad jums to nereikia, tai jums tikrai nereikia to žmogaus... Ir čia apie savo tėvą kalbu ne tik dėl šito vieno atvejo bet ir dėl begalės kitų kai jis sugriovė mano ir mano mamos laimę...). Tad šį kartą, kai jas jai parodžiau ji buvo be galo laiminga ir negalėjo suvaldyti emocijų. Tiesa, kaip ir minėjau už šias sumokėjau daugiausiai. Viena knyga kainavo 12 eurų.
Na ir pagaliau paskutiniosios. Tai būtų Ally Condie trilogija. 1. „Pasirinktieji“. 2. „Kryžkelės“. 3. „Sutiktieji“. Iš pradžių buvau nusprendusi pasiimti kartu tik pirmąją knygą, tačiau vėliau pagalvojau, kad jei pirksiu visas, sumokėsiu 10 eurų. Tad paprasčiausiai vėliau eiti į knygyną ir pirkti likusias dvi po 11 ar 12 eurų būtų tiesiog neprotinga. Šį kartą jau protas pašnibždėjo, kad nebūčiau kvaila ir tik pasiimčiau visas. Beje, vyriškis, kuris man pardavė knygas, sakė jog pasirinkau vienas geriausių knygų ir mano pasirinkimas yra puikus! Tokius komplimentus išgirsti yra be galo smagus ir šiltas jausmas!
Na o štai čia, paskutiniojoje nuotraukoje matote viską ką gavau už dyką. Dovanos, knygų skirtukai įmesti perkant vieną ar kitą knygą yra be galo šilti ir jaukūs prisiminimai kurie mane lydės daugelį metų.
Ačiū, kad skaitei!
Jei nori pasidalinti savo atrasta knyga ar šiaip naujausiu pirkiniu su malonumu lauksiu Tavo komentaro!
Iki!

Komentarai

  1. Tokie įrašai daužo man širdį... :'( Taip norėjau ir šiais metais apsilankyt knygų mugėj, dėja, nepavyko... Smagu ir įdomu paskaityti, džiugu, jog įsigyjai tiek prekių! :)
    http://karolinaciz.blogspot.lt

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Laikau suspaudusi kumščius, kad kitais metais apsilankytum! :)

      Panaikinti
  2. AAA norėjau pirkti "Mirusių tėvų klubą", bet pagalvojau, kad nešiojuosi septynias knygas ir jau esu nusikalusi, o ir žmonių prie to stendo buvo pilna, tai nebesigrūdau... O tik atėjusi pačiupinėjau ir padėjau į šalį, nežinau kodėl. Liūdna. Nors prie to stendo nusipirkau keturias knygas... Nežinau kas man užplaukė. Lauksiu atsiliepimo.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man taip pat pasitaikė su keletu knygų, vėliau tik grįžusi namo pagalvojau, kad reikėjo jas pasiimti...

      Panaikinti
  3. Kaip tau smagu, kad tavo mama mėgsta skaityti knygas, turi bendramintę! Maniškė nėra 'griaužikė' kaip aš, o gaila.. :D
    Geri lobiai, kitą kart žinosiu ką pirkt, nes kiek nusipirkau (maži maži menkniekiai) pasigailėjau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dabar žiūriu į savo lentyną ir galvoju: galėjau ir daugiau nusipirkti... Bet tuomet išgirdau savo kitą aš kuris pasakė „gal tu tikrai išprotėjai?..“ :D

      Panaikinti
  4. Esi tikra knygų maniakė (ne blogąją puse):D Norėčiau perskaityti „Ledi. Kalės gyvenimas.“ sudomino.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vis dar jos neperskaičiau. Šakės, kaip reikia savas knygas skaityt ir nustot pirkt naujas. xdd

      Panaikinti
  5. Kaip ta "Lieknėjimo biblija"? Daug mąstau apie savo svorį. Ir nors jį įtakoja ne mano įpročiai, vistiek bandau keistis.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O TU VIEŠPATIE KADA AŠ TIK PAMAČIAU KOMENTARĄ.
      Knyga tai nieko ypatingo, šiaip faina, nes tikri interviu su patarimais.

      Panaikinti

Rašyti komentarą