GERIAUSIOS MANO PERSKAITYTOS MEILĖS ISTORIJOS

Taigi visų pirma noriu visus pasveikinti su ta Šv. Valentino diena, kurios aš nešvenčiu nes mano vardas nėra Valentinas ar Valentina, o teta Valentina gyvena toli nuo manęs, tai žodžiu, manau supratot... Visų antrą mane vis tiek paveikė televizija ir draugių pasveikinimai su Valentino diena. (ir čia visiškai nesvarbu, kad aš pirma jas pasveikinau. Svarbu, kad ir jos mane pasveikino, o nuo vienos gavau net dovaną. Labai mielą)
Tai kai jau išsikalbėjau, pradėkim apie tas geriausiais romantines mano perskaitytas knygas. Ir dar vienas siurprizas... Nors ir nerašau apie filmus, ir apskritai beveik jų nežiūriu, pabaigoje parašysiu kelis geriausius romantinius filmus, kuriuos esu mačiusi per savo šešiolikos metų trukmės gyvenimą.
1. Deginant tiltus. Tai vis dar vienas geriausių mano perskaitytų kūrinių. Gan lengvas, bet užburiantis. Labai lengvai parodo maištaujančios paauglės gyvenimą, supratimą, bet svarbiausia nurodo priežastį kodėl ji taip elgiasi, ne taip kai kitos knygos. Labai neišsiplėtoju, nes jau esu padariusi šios knygos apžvalgą, jei norite ją perskaityti jums tereikia paspausti ant pavadinimo ir nuoroda nukreips jus į kitą puslapį.
2. Meilės laiškai mirusiesiems. Kūrinys, kuris privertė neužmigti naktimis, skaityti, nors veidu riedėjo ašaros ir patikėti, kad meilė gali padėti kai tau iš tiesų sunku. Knyga apie merginą vardu Lorelė, kuri neteko savo sesers, ir dėl jos žūties kaltina save. Pakeitus mokyklą ji susirandą vaikiną vardu Skajus... Po visko paaugliai lieka kartu ir Lorelė, jei taip galima sakyti, pagyja nuo sesers netekties
3. Daniela Sacerdoti „Saugok mane“. Knygą gavau šešiolikto gimtadienio proga, nuo savo geriausios draugės. Ilgai dvejojau, pavadinimas skambėjo kaip vienas tų saldžių romanų. Tačiau vos perskaičius pirmąjį knygos puslapį, nebegalėjau, o gal labiau nenorėjau, jos padėti į šalį. Pasakojama apie tris asmenis: moterį, kuri negali pastoti, todėl išvyksta į Škotiją; vyrą, kurį mergina/sužadėtinė/žmona (nežinau kaip  pavadinti) palieka su dukryte; ir to vyro mamą, kuri jau mirusi, tačiau šiems dviems žmonės padeda būti kartu ir rasti vienas kitą kaip dvasia. Kūrinys pilnas šilumos, gerumo, jausmų ir tikrų išgyvenimų.
4. Kiera Cass „Vienintelė“. Trečioji serijos „Atranka“ knyga. Tiesa, turbūt ji man iš visų patiko labiausiai. Nors pabaigoje viskas įvyko taip greitai... Kaip mano draugė pasakė - tai didžiausias gyvenime skaitytas plot twist'as. Princas Maksonas jau pasiperša Amerikai, tačiau tada ji nusprendžia pasakyti savo buvusiajam, kad ji jo nebemyli ir, kad jis ją paliktų ramybėje. Juos užklumpa Maksonas ir pagalvoja, žinoma, apie visai ką kitą. Ir tuomet Emilija įsiunta, nes jis pasiperša kitai. Tuomet įvyksta didysis plot twist'as likus ne daugiau 60 puslapių. Bet po visko, Amerika ir Maksonas lieka kartu (nu ir ačiū Dievui...). Dabar laukiu progos, kai galėsiu į rankas paimti ketvirtąją knygą „Paveldėtoja“, kurioje pasakojama apie jų dukrą.
5.Melvin Burgess „Mėjos angelas“. Dar vienas užburiantis Melvin Burgess darbas. Šioje knygoje autorius mums leidžia keliauti laiku ir pajusti drąsa ir ryžtą. Žodžiu, knyga užburė.
6. John Green „Aliaskos bieškant“. *šniurkšt šniurktšt*. Susipažinkime su dar viena knyga, dėl kurios negalėjau užmigti, nes įvykiai sukosi mano galvoje, bet ir pravirkdė. Nenoriu pasakoti siužeto, nes jis be galo įdomus, ir jūs, jei to dar nedarėte, privalote ją perskaityti. Bet istorija su šia knyga... Buvo vasara, sekmadienis, mano dukterėčios pirmoji komunija. 11:00. Vis dar skaitau, jau kalbinu save padėti knygą į šalį. 11:30 pradedu nervuotis ir vaidinti, kad jau keliuosi. 11:40-11:45 verkiu ir negaliu sustoti, tuomet žvilgteliu į laikrodį, paskubomis pavalgau, nusiprausiu, apsirengiu, minimaliai pasidažau, susišukuoju ir be 5 minučių 12, jau būnu bažnyčioje. Kas sakė, kad merginos ilgai ruošiasi? 
Na o dabar pereiname prie filmų. Jų neaprašinėsiu, pasistengsiu nekomentuoti, tiesiog rašau kokie man patiko ir viskas:
Užrašų knygutė; Purvini šokiai; Įsimintinas kelias (Emilijos ašarų pakalnė). Nebeatsimenu. Turbūt daugiau ir nėra. Bet kokiu atveju, geros dienos, gero sekmadienio, o jei švenčiate nesvarbu ką, linkiu gerai atšvęsti! O aš deduosi kedukus ir einu pabėgioti. Ate! ♥

Komentarai

  1. Apžvalga tikrai visai nieko. Per Užrašų knygutę ir man bėgo ašarėlės, o per Įsimintiną kelią - visas upelis. Tačiau man užkliuvo, kad tekste vartoji Dievo vardą. Kadangi parašei iš didžiosios raidės, tai spėju nesi bedievė. Tad būk gera, nevartok Jo vardo be reikalo ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Skaičiau tik paskutinę. Vėl pasipildė sąrašas. Dėėėkui ♡

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą