CASSANDRA CLARE „PELENŲ MIESTAS“

„Meilė ne toks paprastas dalykas, jos neužsuksi kaip vandens čiaupo.“

Kalbant apie citatą, tai aš visai neprieštaraučiau, kad tik žmonės sugebėtų kaip tik taip ir daryti. Rimtai.
Taigi, taigi... Su šita mažyte kankinausi beveik mėnesį. Ir ne todėl, kad ji man būtų buvusi neįdomi ar šiaip nenorėčiau jos skaityti, lyg būčiau išaugusi... Paprasčiausiai mokykla ir meninio skaitymo konkursas (kuriame užėmiau tik 4-paskatinamąją vietą) atėmė daugybę laiko.
Buvo iš ties smagu ir vėl pasinerti į Džeiko ir Klarės jausmų verpetus, kurių, tiesa sakant, nebuvo tiek daug kiek slapčia troško mano romantikės širdis. Ne į temą. Bet kaip aš pasikeičiau per metus. Anksčiau nekenčiau romantikos ir romanų, o dabar tik duokit. Rimtai. Man akivaizdžiai kažkas negerai. Tiesa, tai, kad Klarė ir Saimonas tapo pora ne menkais mane nuvylė ir įsiutino, o skaitant apie juodu buvo tas nemalonus jausmas. Ta prasme... Jie geriausi draugai, kaip brolis su seserimi ir dabar pora? Am, rimtai? Šiaip siužetas ir visa kita buvo gan palaidi pirmoje knygos dalyje, tačiau antroje, atsiradus inkvizitorei ir Valentinui prasidėjo visas nuostabusis veiksmas ir dramos. Žinoma, Džeikas padaro klaidą dėl kurios noriu jam taip draugiškai trenkti su kėde.
Kuomet įpusėjau kūrinį pagalvojau, kad trečiosios knygos tikriausiai nebeimsiu į rankas ir paliksiu ramybėje šį pasaulį, tačiau... Pabaiga paliko daugybę klaustukų kuriuos mano smalsi nosis nori būtinai išsiaiškinti.
5/5♥

Komentarai

  1. skaičiau šią trilogiją, labai labai patiko ♥ „suvalgiau“ per kelias dienas.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ah, aš jau laukiu kol į rankas paimsiu trečiąją dalį! ♥

      Panaikinti

Rašyti komentarą