KNYGŲ MUGĖ 2017 WISHLIST

Mano mylimiausias metų renginys jau visai čia pat, jau galiu beveik užuosti naujas knygas ir girdėti tuščios piniginės kūkčiojimus... Kaip ir kiekvienais metais, susidariau norų sąrašą tų knygų, kurias be galo trokštu turėti. Žinoma, yra 99 proc. galimybė, kad nenusipirksiu nė vienos. Man taip visada. Visada pamatau kitų ir užsigeidžiu jų labiau. Na, bet šį kart tikiuosi bent keletą iš sąrašo nusipirkti.

  • David Levitah „Kiekvieną dieną“. (+/- 11e.) Alma littera.
  • Ruta Sepetys „Druska jūrai“. (+/- 14e) Alma littera.
  • Anna Todd „AFTER. kai mes abejojom“. (+/- 17e) Baltos lankos.
  • Marissa Meyer „Mėnulio kronikos. Sindė“. (+/- 12e) Alma littera.
  • Elizabeth Craft, Shea Olsen „Gėlė“. (+/- 13e) Alma littera.
  • Emma Clinge „Merginos“. (+/- 16e) Baltos lankos.
  • Ruth Ozeki „Knyga laiko būčiai“. (+/- 18e) Baltos lankos.
  • Justinas Kisieliauskas „Meilė etc.“ (+/- 12e) Alma littera.

Taigi, jei nuspręsčiau visas jas įsigyti man tai kainuotų +/- 113 eurų. Tai yra,aš tikrai nusipirksiu daugų daugiausiai viena iš šio sąrašo. Na, žinoma, dar greičiausiai ne visos jos ir bus stenduose.

O kokia knyga būtų tavo nr.1 Knygų Mugės norų sąraše? :)

Komentarai

  1. Aš taip pat labai nekantrauju ir žiauriai noriu "Tarp pilkų debesų". Jeigu ją rasiu, neabejodama nusipirksiu.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą