TOP10 VIETŲ, KURIAS NORĖČIAU APLANKYTI ŠIUO METŲ LAIKU | BLOGMAS #12

Žinot, net pačioms nuostabiausioms pasaulio vietoms ta Kalėdinė magija prideda tokio žėrėjimo, dar didesnio vau, nei aplankius bet kurį kita karta. tad šiandien - top 10 vietų, kurias norėčiau aplankyti būtent gruodžio mėnesį, kuomet viskas kvepia Kalėdomis ir Naujaisiais metais.

 · Aš esu ta cheezy mergina, kuri nori pamatyti Paryžių. Ypač tokiu laiku. Nesvaigstu apie vaikino buvimą šalia. Iš dalies norėčiau pirma ten apsilankyti netgi viena: patikrinti ir išvaikščioti gatves ir gatveles, pasiklysti jose ir bandyti prancūziškai blevyzgavoti klausiant kelio iki tos ar anos vietos.
· Londonas. Nieko neslėpdama sakau, kad labiausiai traukia mane Tower Bridge. Vėlgi, esu visiška freak girl ir vienatvei prijaučianti, kad net ten nusigauti pirma norėčiau viena. Apskritai po pasaulį iš pradžių blaškytis norėčiau viena. Taip smagiau ir įdomiau.
· New York. Paveikta „Vienas namuose 2“, visomis jėgomis noriu ten nuvykti būtent šiuo metų laiku. Jau taip ir matau tą visą miesto žavesį, kurį dar labiau papildo kalėdinės lemputės.
· Praha. Dar viena vieta, kuri jau ir paprasta diena atrodo itin žavingai. O ir kažkur itin toli belstis nereikia.
· Key West. Tai miestas, esantis Floridoje. O ten juk visada šilta, tad... Tikrai mielai apžiūrinėčiau gatves ir namus kuomet lauke veši žalia žolė, vaikštai kaip vasarą ir palmės iškabinėtos gražiomis girliandomis.
· Laplandija. Kalėdų Senelio gyvenamoji vieta. Ir cit žmonės, kurie bando mano nuotaiką sugadinti su pasakymu „Jis netikras“. Turiu įrodymą, net du. Pirma, kuomet aš jam parašiau laišką ir išsiunčiau tikru paštu į pačia Laplandiją, jis man į jį atsakė, jis vis dar yra mano namuose kaip svarbus dokumentas. Antra, kuomet gimtajame mieste Kalėdų Senelis manęs paklausė ko aš norinti, atsakiau saldainio, o jis tik sugniaužė kumštį (nekišo jo į jokias kišenes ir niekur kitur) ir man prieš akis jį atgniaužė, o ten buvo saldainis. Dabar pabandykit šiuos stebuklus mačiusiam vaikui dar kartą pareikšti, kad jo nėra. Net nesivarginkit. Yra.
· Barselona. Niekam nėra naujiena, kad Ispanijos miestai yra vieni spalvingiausių, tad kas ten dedasi Kalėdų metu galiu tik įsivaizduoti.
· Viena. Visai netyčia pamačiau Instagrame pas kažkokia tai mergina, kurios vardą jau spėjau užmiršti, kažkurių metų nuotrauką iš Kalėdoms pasipuošusios Vienos. Užbūrė ir dabar nenuilstamai kviečia pas save.
· Vokietija. Tiesiog Vokietija. Kaip šalis ji man yra beprotiškai graži (kaip ir Lenkija) todėl karta gyvenime Kalėdas sutiksiu būtent joje.
· Krokuva. Jau karta ten buvau ir palikau didelę dalį savo širdies, tad sugrįšiu ten, manau, dar tikrai ne viena ir ne du kartus. O kadangi Lenkija ir jos gyventojai yra labai tikintys, manau tokia šventę kaip Jėzaus gimimą, jie švenčia itin gražiai ir įspūdingai.

O į kokią vietą tu norėtum nuvykti šiuo Kalėdiniu laikotarpiu?

Komentarai

  1. Aš norėčiau bent kartą gyvenime praleist šventes ten kur šilta... :) Palmės, jūra, atrodo jokios Kalėdinės nuotaikos, tačiau vis kažkas neįprasto!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Puiki idėja, Key West labai gražiai atrodo, kiek mačiau iš nuotraukų, šiuo metu! Palmės su lemputėmis... Ech ♥

      Panaikinti
  2. Aš tokia basic būsiu ir labiausiai norima aplankyti vieta per kalėdas renkuosi niujorką <3

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą