KALĖDINĖS DOVANOS | 2016

Šiuo įrašu JOKIAIS BŪDAIS nenoriu pasigirti gautomis dovanomis. Man pačiai yra įdomu skaityti (žiūrėti) tokio tipo įrašus, ir paklausus keletas atsakė, kad norėtų išvysti mano kalėdines dovanas. 

Iš ties, šios Kalėdos buvo itin gausios ir nustebino dauguma atžvilgių: tiek dovanomis, tiek emocijomis ir netikėtais susitikimais. 

Štai mano Kalėdinės dovanos:

·Telefonas (Huawei p9lite); ·2017 metų darbo knyga; ·2 knygų skirtukai; ·Kiaulytė-laikrodis; ·USB šviečianti eglutė; ·Essence lūpų dažai (long lasting 29); ·T.y. toys baltoji meškutė; ·Nick Vujicic „Gyvenimas be ribų“; ·Anna Todd „AFTER. Kai mes susitikome“; ·Megztinis; ·Nutellos rinkinys (Nutella, sausainių įspaudai, mentelė, prijuostė, receptų knygutė); ·Lady Gaga kvepalai „Eu de Gaga 001“; ·Besmegenio puodelis; ·Skirtukas-lemputė; ·Žvakės, kvepiančios levandomis; ·Kojinės; ·Laiškų popierius; ·Dušo/vonios želė; ·Eglutės žaisliukas; ·Pinigai; ·Do Epic Shit palaidinė; ·Maskuoklis; ·T.y. toys du žaisliukai (vienaragis ir senis besmegenis); ·Maybelline kosmetikos rinkinys: akių tušas ir akių pieštukas.

Na štai ir visos mano dovanos. Ant rankos - lūpų dažų, akių pieštuko ir maskuoklio atspalviai. 
Pasidalink savo gautomis dovanomis komentaruose! ♥

Komentarai

  1. Kokios fainooos dovanos!
    Mano Kalėdos nebuvo tokios gausios, tačiau gi ne dovanose laimė, taip?
    Gavau pižamą, rankšluostį, Zoe Sugg- Girl online. On tour., melionų kvapo muilą, 20€ vertės Eurokos čekį, juodus džinsus, keletą rūbų iš Sinsay ir New Yorker, dar keisiuos po atostogų dovanomis su drauge. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip aš visiems slaptai pavydžiu, kad jie gauna pižamų :D Nežinau kodėl net. Ir taip, tu visiškai teisi! Ne dovanose slypi laimė ♥

      Panaikinti

Rašyti komentarą