30 KLAUSIMŲ TAG'AS

Vakar, kovo 8 dieną šį tag'ą padarė juodas debesis. Šiandien - burunduko rašliavos. Nu ir gerai, pagalvojau. Niekas ne'tag'iną, bet, kad jau mūsų Burundukas sakė, kad tag'ą perleidžia visiems, tai būtinai nusprendžiau padaryti. 
1. Skalėje nuo 1 iki 5 kaip stipriai bijai tamsos?
 Nebijau. Kažkaip visiškai nebijau tamsos, kartais būna nejauku, bet tai ne baimė. Nors ankščiau labai bijojau. Tuomet visą naktį pasirinkau praleisti lauke ir pamačiau, kad čia nėra nieko baisaus. Tad savo baimę vertinčiau silpnu 1.
2. Žmogus, kurio daugiau niekuomet nenorėtum sutikti?
Mūsų rusų kalbos mokytoja. Bet sutiksiu. Ir tai bus rytoj. Ji sovietinė moteris, ką aš dar galiu pasakyti...
3. Koks tavo mėgstamiausias žodis?
Ane?
4. Jeigu būtum medis, koks būtum?
Drebulė arba tulpmedis.
5. Kai šiandien ryte pažiūrėjai į veidrodį, kokia pirma mintis atėjo į galvą?
„Dabar visai gal ir nieko, žėk, lyk ir matos kažkokios figūros kontūrai, hmmm... Nu čia padirbus gal... O! Keksiukas!“
6. Kokius marškinėlius dabar dėvi?
Pilką džemperį su kažkokiais koralinės spalvos užrašais. Šalta.
7. Šviesus kambarys ar tamsus?
Šviesus! Tokiame daug daugiau susikaupimo ir ramybės. 
8. Ką veikei vakar vidurnaktį?
Aš visiškai įsitikinusi, kad miegojau. Nors negaliu tokia būti. Ant kojos atsirado nauja mėlynė, kurios prieš einant miegoti nebuvo...
9. Kokio amžiaus tau labiausiai patiko būti iki šiol?
Manau 5. Jokių rūpesčių. Vienintelis dalykas dėl ko tada sukau galvą tai ar mama duos 10 ct gumai ir ar rytoj kieme susirinks tie patys draugai.
10. Paskutinis žmogus, kuris tau sakė, kad myli tave?
Nebeatsimenu. Tai buvo taip seniai, kad jau spėjau užmiršti. Bet turbūt tai buvo geriausia draugė, dar viena tų, kurios liko nuo beveik pat vaikystės. Turbūt ji. 
11. Koks paveikslėlis šiuo metu uždėtas ant tavo kompiuterio darbalaukio?
Man jis ne itin patinka, tad manau teks ieškoti ko nors naujo. Per daug spalvų ir taaaip jau akį rėžia. Beje, gėlės. Nu ne, tai ne mano mėgstamiausias dalykas žemėje.


12. Paskutinė daina kurios klauseisi?

13. Ką tik radai 100 eurų. Kaip juos išleisi?
Taupysiu vasarai, o tada kažkur išvažiuosiu. Turbūt. Tikiuosi.
14. Ką tik gavai lėktuvo bilietą į bet kurią vietą pasaulyje. Kur skristum?
Čilė, Argentina arba Indonezija. Negaliu išsirinkti. Traukčiau burtus.
15. Ką sapnavai paskutinį kartą?
Jei gerai prisimenu, tai šiąnakt sapnavau savo senuosius draugus, su kuriais nebendrauju nuo beveik savo išsikraustymo dienų, nors vis juos prisimenu ir galvoju what if...  
16. Kokia tavo kojinių spalva?
Balti, mėlyni, raudoni ir oranžiniai dryželiai. 
17. Kokio žanro muzika tau patinka?
Tai labai priklauso nuo mano nuotaikos. Kartais rokas, kartais repas, o kartais tiesiog tos tokios gan suicidal tipo dainos. Bet dažniausiai pop'sas.
18. Saulėtekiai ar saulėlydžiai?
Saulėtekiai. 
19. Jeigu galėtum pakeisti vieną dalyką savyje, ką pakeistum?
Savo nosį. Nesuprasi, ji kažkokia kumpuota, kreiva ir dar velniai žino kokia. Arba keisčiau savo bendravimą. Būčiau drąsesnė. 
20. Ar tu geras melagis?
Taip. Kartais taip ką nors pasakau, kad pati patikiu. Dažnai sukuriu išgalvotas istorijas apie išgalvotus žmones ir nusprendžiu kam nors papasakoti. Tuomet būna labai nejauku, kad nepasakiau, kad visa šitai tik mano fantazijos vaisius. Bet tie kurie mane supa daugiau nei metus ir yra man artimi supranta kuomet aš pasakoju savo istoriją, o kada sakau tiesą.
21. Kiek ilgai galėtum išbūti be kalbėjimo?
Neribotą laiką. Jeigu tenka, tarkim, savaitei pasilikti vienai namuose, mano draugai yra kažkur arba aš su jais susipykusi, tai visą ją ir nepratarsiu nė žodžio. Esu tylenė.
22. Kokia buvo tavo blogiausia šukuosena?
Atsimenu, man buvo galbūt 8 ar 9 metai. Įsisukau šepetį sau į plaukus taip, kad nebe sugebėjau jo išimti. Tada nusikirpau tą kuokštą plaukų ir vaikščiojau ant galvos su kažkuo panašiu ką turi pempės. Tik, kad tai pas mane buvo pačiame priekyje ir styrojo į priekį.
23. Ar gali kalbėti su bet kokiu kitos šalies akcentu?
Tikrai taip nemanau. Kai tik pabandau, išeina kažkas, ko pati nesuprantu.
24. Paskutinis dalykas, kurį nupiešei?
Beveik nepiešiu. Bet tai buvo kažkas tokio:
25. Ar tiki ateiviais?
Tai žinoma! Be galo norėčiau pati tokį sutikti. 
26. Ar dažnai skaitai horoskopus?
Jei jau užkliūna akys kur nors, tai taip. Bet specialiai kažkaip jų neieškau (dažniausiai).
27. Ką mani apie kūdikius?
Mieli sutvėrimai. Net nežinau kaip, bet aš su jais sutariu gan neblogai, tai pasilikti su jais man yra gan smagu.
28. Paskutinė žinutė kurią išsiuntei facebook'e?
nafik ta sloga ir gerklė vėl -.-
29. Paskutinė žinutė kurią gavai facebook'e?
„ :D “
30. Keistas dalykas kurį tu mėgsti?
Bėgioti miške. Bebėgant užsiropšti kur nors į medį, nuo pečių nusimeti kuprinėlę ir tyliai klausytis medžių šnarėjimo ir knygos skleidžiamų minčių. Arba nueiti į mišką, tyliai įlipti į medį, išjungti telefoną, knygą padėti į šalį ir taip prabūti iki tol, kol visiškai sutemsta. Kartais pasirodo kokie nors gyvūnai. Taip esu dariusi vos keletą kartų, tačiau jau esu mačiusi po mano kojomis prabėgančius tokius gyvūnus kaip stirna, lapė ir šernas. Arba dar vienas: vaikščioti po mišką ir ieškoti gyvūnų palaikų. Ne kartą mačiau stirną ir šerną. Gan kraupu, bet tada supranti, kad mes visi esame lygūs. 

Komentarai

  1. kai tag'inau žmones atlikti šį tag'ą, tikrai buvau pagalvojusi ir apie tave, bet kažkaip pagalvojau, kad tu čia vien apie knygas rašai, tai ir netaginau:DD bet jau kitą kart kai darysiu ką nors panašaus, būtinai pakviesiu tai atlikt ir tave.
    buvo faina skaityt, smagu, kad kažkas susidomėjo šiuo tag'u. :> labai įdomiai nuskambėjo paskutinis atsakymas, būtų įdomu tokia veikla užsiimti pačiai..;>>>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai skatinu! Be galo smagu ir aplanko toookia ramybė :3

      Panaikinti
  2. Teko pačiai kelis kartus atsakinėti į tokius "tag'us". O Tu moki išsamiai patekti atsakymus. c:

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip smagu, kad kažkam perleidau tag'ą neplanuotai. Nuostabūs atsakymai. Ir ooo taip, tas paskutinis. Kažkada bandžiau miško gyvūnų kaukoles kolekcionuot. Nesveikai wow

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą